Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

En. Boo Boo..syg nak intip abg!

Assalamualaikum..

Hari Jumaat datang lagi..penghulu segala hari..
penghulu hari yang mempunyai fadhilat dan keistimewaan sendiri..
wah..mentang2 baru lepas dengar syarahan agama kt opis ni..
tetiba jadi baik n insaf jap..
okeh..full stop..!!



Mmm..tajuk entri..agak2 suam le kan..takde la hot bebenor..!!
perlu ke nak intip En. Boo Boo..??
ape salah die sampai aku nak wat keje bodoh tu? nape la jahil sgt nak wat keje tak berpekdah tu kn..
aku ade dengar..ade orang sanggup intip suami die..
sebab tak caye suami sendiri..
sebab nak pastikan suami memang g keje..bukan tempat lain..
ape kes la wat camtu kan..

even die tak intip suami die hari2..tapi die akan wat camtu at least 3-4 kali sebulan!!
berbaloi ke hidop sebagai isteri yg curiga pada suami sendri..
lain le kan kalu suami ko tu penah wat hal..
penah ade skandal dgn pompuan lain ke..
penah tinggalkan ko time ko perlukan die ke..
penah lari dari umah samp tak balik2 ke..
**aish..bape byk penah daa..!!



sebagai sorg isteri yg terlalu sayangkan suami..
aku takkan wat camni..aku takkan khianati kepercayaan yg suami aku dah berikan..
kalu ade badai yg bergelora skalipon..aku akan tetap setia..
insyaALLAH..
tp tidak sesekali aku akan curiga..
mungkin aku sorg yg kuat cemburu tapi tak le sampai tahap nak intip suami ok..
sebab..aku kenal siapa suami aku..!!


En. Boo Boo dgn remos SUPERMAN..!!hehe








0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...