Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

contest kami pose COMEY


moning..moning..
kontes lagi. nape skang ni aku makin suke masuk kontes ?
walaupon tak menang tapi tetap rase cam nak masuk.
kontes ni lagi le. pose paling comey..

masalahnye aku comey ke ? hahaha.
mm kalu nak taw citer. sil la melawat cik amni yg comey tu ye.
aku tak nak cakap banyak sebab aku dah wat ape yg die nak.

so sesape yg nak taw cite.. sile ke halaman puteri ni ye.




haa. ni la gambar aku yg comey. hahaha.
jangan le gelak.sebab aku dah memang comey so tak yah nak kena pose comey pon.
 *sila muntah dgn statemen ni.

ni anje. die adik yang kecik skali. time ni kami g kenduri kawen sedara abah.
sangat tak senonoh kan. dah jadi mak budak pon still g kenduri pakai blouse.
*sila abaikan.

antara penguat semangat nak join ini kontes adalah. boleh adiahkan pada En. Boo Boo
for our 1 anniversary.
hihi
so tolong saye okeh.


sebab yang buat aku teruja pulok dengan kontes ni adalah kerana hadiahnye..
giler ko. sape tak tergugat bile ade yang nak bagi adiah cenggitu.
kalu orang lain wat kontes belom tentu dapat ni.
menarik kan. so ape lagi. sila la join kalu anda nak.......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
i-phone




mmm..nak tag sape ye..tuan umah nak suh tag 4org Hamba Allah.
tapi aku tag ramai ni. sebab tak nak hampakan kwn2 dengan adiah yg lumayan ni.






"SELAMAT BERJAYA UNTUK DIRI SENDIRI"






9 luahan hati..:

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

http://boodarkbaik.blogspot.com/2011/01/cerita-disebalik-senyuman.html

So Shy Lady (SSL) said... [Reply to comment]

salam knal qaseh

i phone tuh...gud luck ya

amny said... [Reply to comment]

thnx join....

huhuhuhu....

comey pix tuh..;DD

best of luck yep...

amni foli sini..;)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

tenkiu cik amni.. harap2 nak menang..
hehe so sila pertimbangkan.. cecewah

-✿ Ayu ✿- said... [Reply to comment]

waaa...best la kalo dpt iphone tuh...
hehehe...thanks tag ayu kak...
insyaAllah...ade mase ayu juin...skang ni superb bz...ngeee~~~

May Maisarah said... [Reply to comment]

all the best ya sis! =))

Ieqa Swetluv said... [Reply to comment]

good luck ya kak!


waahh header akak mmg romantik la hehe

SI COMEL CERIA said... [Reply to comment]

gud luck yee..... hehehee

qaseh johanna said... [Reply to comment]

maisarah :: mekaseh ye..dh join ke..??

iega :: wah..wat akak malu je bile sbut psal header tu..hihi

si comel :: time kaseh..xtaw le menang ke x..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...