Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

homemade piza by OURs

Alhamdulillah..


Keje dah setel..tapi hati masih gundah..
ntah ape la yg dipikirkan hati ni..
dah le tak payah nak tambah penyakit dalam badan ye..
wat sesak napas je kan..
baik citer pasal makan..haha
makan pon salah satu penyakit gak ni..hai..makin hari makin suram je azam diet aku ni..
memang le stakat ni blom masak nasik lagi kt umah tapi
semalam tetibe tekak ni rase cam nak bedal nasi hayam
kat Ciken Rice Shop nun..
hahaha

so semalam aku g jela makan..kenyang samp malam..tapi still makan piza lagi tu sepotong..
hehehe sangat kejiii..!!
semalam ade tamu..tak kan le nak bior hidang green tea je..
ye..skang ni aku mengamalkan mnum green tea + lemon suam2 stp malam =D
untuk kesihatan mmg le tak bape nak sedap..tapi mengenangkan toksin yg bersepah dalam badan ni..layankann aje..cume trase la kesegaran bl minum cenggini..
tak caye bleh try oky..sgt bagus.!!


PIZA homemade..ade beraaann??kalah Cik Mat taw. Hihi


okey aku tak nak tipu la kan..nampak lapik piza tu pon dah leh paham kan..
hehehe

citer pasal piza ni kan..mesti nampak pelik sikit..
ape kejadahnye BUAT beli piza cinonet camtu kan..beli yg gedabak tu kan senang makan..
ala..tak kan le tak paham lagi..skang ni kan dah de fenomena baru di kalangan pengguna Maxis.
"gelombang HOT TIKET"
*betoi ka ejaan camtu..??melayu + omputeh gamaknye



ramai la gak yang gunakan hot tiket ni..memanjang kalu aku g piza hut kt Rawang nun, kompom penuh org.. ape ke lapo sgt org Rawang ni..yang tu pon kebelor kan..
sowi ok..i tak duduk rawang ye..hehe juz lalu jew..but its fact ya!

skang ni dah ade macam2 hot tiket yang kuar..macam2..
sempena CNY ni pon ade gak..tapi aku tak sure sangat..takut sembang lebih2..
kang tersalah fakta kene kaTOOK!! plak kang..hehe
nak taw lebih lanjut..sile ke kedai Maxis berhampiran anda ye..



 P.E.A.C.E
*
*
*
*
 nota sejarah
nape la hot tiket ni tak wujud mase aku tgh berchenta dulu kan..
kalu tak mesti muke aku org yg slalu g makan Kepci n Piza =D
 ngeee
*
*
*
*

0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...