Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

murtabak.....seringgit

Assalamualaikum..

pagi ni ntah nape..sunyi je opis..kwn2 disekeliling aku ramai yg tak datang..@ tak datang lagi..
sepi le sejenak..hehe
bile sepi camni..nak berblog pon aman..yeke..??yela..

ampunkan aku ye teman2..bukan bermaksud sedemikian..
saje bermonolog sorang2..
pagi2 bese la..mesti jenjalan kn..
amboi..jumpe plak menu yg bes dari Cik Mat Gebu..

Aishh..mane leh jadi ni..geram plak tengok kan..nak wat bukan susah pon..
tapi geram tengok..kompom balik ni mesti wat ni..
takpe2..tu akan dipertontonkan esok hari..
mmm..arini nak tunjuk menu beberapa ari yg lepas..




tetibe rajin kan..nak beli tak sedap..dah le tu..mahal plak..
pastu..bawang je yg banyak..tak bes langsung..
ni disebabkan wat sendri so bleh kasi daging lebih..telo lebih..
sebab tu la kalori n lemak tepu pon jadi lebih..baru la thumbs up kan..hahaha
cume tang kulit tu je..ade masalah lagi..
aku gune kulit popia..cam aritu wat aku goreng..
tak bes sangat..
so arini aku jus grill je..
baru rase cam murtabak yg real..even kulit die tak real..haha

saiz die kecik je..beso tapak tangan camtu..sebab En. Boo Boo tersilap beli 
kulit popia saiz kecik..tu yang jadi

~ murtabak seringgit ~

yang penting murtabak..mesti makan dgn bawang die kan..
kalu makan dgn kari tak bes sangat..
pada aku la kan..tapi lain orang lain citarasa..
selamat le En. Boo Boo pon jns yang ske mkn dgn bawang tu..hihi
so senang keje =D
 

amacam..ok tak..??
 
 
malam ni menu dah ade..siap le..nak try gak ni..
aish..cam menarik..dah terbayang2 dah ni.. 
 

tapi kan..ade inti lebih tu..aku wat roti JOHN..haha
maknenye tak membazir la kan..
sebab inti roti john ni same je dgn inti murtabak..cume lebihkan telo..
pastu hiris kobis nipis2..timun..letak sos n mayonis..
mmm..memang sedap..
sowi le..gambo tak sempat nak snap..makan camtu je.. =D




 



4 luahan hati..:

akuanakpahang said... [Reply to comment]

Salam, dtg tengok martabak singgit :) semoga anda ceria sentiasa :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hahaha..tenkiu aap.. memang sentiasa ceria..=D

Anonymous said... [Reply to comment]

drooling for murtabakkkkkk.....

~tqah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

haha..sengal la ko tikah...beli je kt pekan rabu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...