Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 17, 2012

Cara Hamil Dalam Masa 3 BULAN


Tadi check emel. ada kawan hantar pasal cara penyelesaian untuk preggy.
tapi aku tak pasti penggunaannya. 
lagipon emel yang dah beratus kali di'forward' kan tu,
 menggugat kepercayaan aku.
apepon terima kasih ye. cuma aku tak berani nak mencuba. aku takut !
aku belom la terdesak lagi walaupon dah nak masuk tahun kedua berkahwin.
bukan tak mengharap tapi aku faham apa masalah aku.
pelan2 aku usaha k. setakat ni aku takde extreme nak mencari ubat lagipon.
antara kandungan emel yang menarik perhatian aku adalah berkaitan PCOS.
marilah aku kongsi dengan semua terutama geng TTC.

Kami Telah Pecahkan Peratusan Mengikut Masalah Yang 
Kerap Melanda Wanita Mahupun Lelaki. 
Data Di Bawah Ialah Peratusan Yang Berjaya 
Hamil Mengikut Masalah Hanya Dalam Masa 3 Bulan.
  • PCOS - 28%
  • Gangguan Hormon - 9%
  • Fibroid - 12%
  • Cyst - 2%
  • Gangguan Period - 10%
  • Azoospermia - 8%
  • Rahim Terbalik - 1%
  • Tiub Sebelah Sumbat - 1%
  • Rahim Tak Kuat - 23%
  • Sperma Tak Cukup Kuantiti - 6%
Siapa Yang Sesuai Pakai Lumiglow ?
  • Yang kitar haid tidak tetap
  • Yang rahim tidak kuat (menyebabkan keguguran)
  • Yang ada cyst atau fibroid di dalam rahim
  • Pcos (Polycystic ovary syndrome)



 


12 luahan hati..:

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Ada seorang rakan TTC yang berjaya dengan Lumiglow ni... Page FB SenangHamil ada jual ni.... tapi yang ni murah!! kat mana tu??

pnsusu said... [Reply to comment]

uitttt,,,
kat mn nak beli

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Eh eh..baru tgok page senanghamil tu.. RM155 gak la.. hihihiihi.. sorry sorry...

Dahlia Sayang said... [Reply to comment]

lumiglow ni okey ke kak?
akak try lah dulu, nanti sy follow..
hehehe

Pretty Ryna said... [Reply to comment]

penah dgr pasal ubat ni..tapi tak pasti la mcmana keberkesanannya..yg penting usaha dan doa kan :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

wah ramai yg kasi respon ni...

amek di sini ye..
http://senanghamil2u.com/
sy pon baca kt emel kawan send... setakat ni xbrani nak cuba lgpon belom tny suami..

pada yg nak cuba tu jgn lupa berkongsi k.. gudluck kwn2 semua.. :)

Masya said... [Reply to comment]

sy pun dulu dah kawin setahun baru mengandung... x makan ubat pun.. mmg belum rezki.. janji usaha.. jgn tension² nnt terbantut ssh nak mengandung org lah kata hihihihi.....

qaseh johanna said... [Reply to comment]

masya :: insyaALLAH..nnt ada la tu..awk dah de amir tu kira ok la kan.. :)

mr.mp-G said... [Reply to comment]

Lumiglow utk dijual.. Rm90 shj.. Call 0193615563. Afiz

mr.mp-G said... [Reply to comment]

Lumiglow utk dijual.. Rm90 shj.. Call 0193615563. Afiz

Anonymous said... [Reply to comment]

Sy pengguna lumiglow..alhamdulillah.pakai sebulan je..dah lekat ;-)

Umaira Umar said... [Reply to comment]

ingin sy kongsi pengalaman kwn baik sy...6 thn berttc.dia guna 3 botol lumiglow...syukur lekat.dia dah putus harapan, kuasa Allah kan dh pregnant 7 minggu.sy nk usaha n ikhtiar pasni dgn cara penggunaan lumiglow. bln mac ni insyaallah sy menjlni IUI. Tp, sblm IUI biarlah sy usaha cara ini dulu. mohon pd Allah smg termakbul usaha ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...