Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 3, 2012

Apam polkadot, teman perjalanan .



 Esok nak jalan jauh. nak kena bangun pagi. pastu mesti tak sempat masak.
so aku beli apam polkadot ni 100 biji. boleh makan sepanjang perjalanan.
pergi bukan berdua. pergi dengan family. ramai2 syok sikit.
family dari Taiping akan bawa makanan berat.
mak nak buat serunding, masak merah dan nasi impit.
so aku cuma bawa makanan kudapan yang simple je.
dan nanti aku beli roti dengan tuna AyamBrand. tak payah masak dah !
lagipon, aku ni jenis kalau berjalan mana pon, mesti bawa bekal.
dah jadi kebiasaan. makan tak makan soal kedua.
tapi kalau dah ada benda makan, takkan nak amek bau je kan. Hehe.


 Malam ni nak kemas beg, nak basuh baju mana yang sempat.
eee, tak sabarnya nak pergi jalan2.
teruja sangat. bawak beg besar bukan main. macam orang nak pergi seminggu.
 padahal cuma pergi 3hari 2malam je. Hehe.



 


9 luahan hati..:

Aki said... [Reply to comment]

ko smpai bawa bantal selimut skali ke wey?? ha ha ha..

fazrulnoor said... [Reply to comment]

g mana mie

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

cuti 4 ari kami dok umah jer..satu umah tak sihat ni..huhuhu...

Masya said... [Reply to comment]

wah cuti panjang.. perjalanan un jauh.. meriah btl warna apam² polkdot tu...

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

jgn over makan sudeh mimie

Umaira + Umar said... [Reply to comment]

gi mane?

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mama dhia :: xpela..nnt baby dh kuar, dh besa ckit..br ajk abah jln2 jauh ckit..skang ni masa utk rehat je.. hihi

lgpon dh semu xchat kan..klu kuar gak, kang demam plak dhia tu.. :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana :: aku pose jela nnt kat sane..hihi :)



masya :: cuti pjg, jln dekat2 je..xmampu terbang ke awan..hehe

**apam beli, memang cantik !

qaseh johanna said... [Reply to comment]

g pulau pangkor je.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...