Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

sebijik cuma 30sen..




okey. cantek tak apam polkadot kat atas nun.? comel kan.?
cam orang yang membuatnya jugak la.. hihi
 aku ke yang buat.? haaa.. kalau aku buat. kaler die kompom bukan camni.
mau lagi striking. macam2 kaler aku nak taruh. hehe

aku beli Jumaat lepas. beli kat Kak Mah.
so berkesempatan la jumpa wanita gigih ni kat KL Sentral.
kecik je orangnye. tapi bila mengapam. bukan main gebu lagi ye.
anyway. memang berbaloi la apam akak tu. tenkiu.
 
sedap. orang buat memang sedap. kalau sendiri buat. kompom ke laut..!
insyaALLAH. akan aku rajinkan diri untuk buat apam polkadot ni..
sebab En. Boo Boo cakap aku pon boleh buat apam ni.
memang i lebiu la sebab yakinkan diri ini.




 hurmm. aku beli 50bijik je. filling cokelat + blueberry.
pada aku. aku suka blueberry. cokelat ni memang peberet En. Boo Boo.
sedapnye.. maseh terbayang2 lagi kelembutan apam ni.
nanti mak datang. aku nak beli 100bijik lagi la. hehe











 


5 luahan hati..:

fazrulnoor said... [Reply to comment]

bak mai 50sen

munirah said... [Reply to comment]

sekali tgk macam cendawan..sedapnye filing cokelat.. :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

rul :: kalau 50sen..ko cuma dapat sebijik setengah je..!!

ratusiput said... [Reply to comment]

mmg ngah musim apam dot2 ni...comei...kalerful.tu yg buat org geram tgk...tp nk buat dia kalau byk2...mau terpele'ot pinggang :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ratu :: itu yg order tu..bkn senang nk mengapam ye dak..??hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...