Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

makan se'simple' yang mungkin..


salam. alhamdulillah. masih panjang usia aku di Bumi ALLAH ni. syukur sangat. harini sudah  19 Rejab.

pagi ni aku masuk lambat la. tren problem. cepat camna pon aku. kalau dah menatang kuning + biru tu lambat. tak boleh nak cakap apa.

okey. jom senyum pagi ni. mulakan dengan senyuman walau sesakit mana pon permulaan hari kita.

entri pagi mesti cerita pasal makan kan. apa yang aku makan semalam. hehe. simple je. tapi Alhamdulillah. kenyang kami suami isteri.




macam mana.? simple je kan. garlic bread + mushroom soup + scramble egg. punya la malas nak masak.

kalau hari bekerja ni. memang aku malas sangat. hurmm. makan pon lambat. dalam 8 lebih.

makan sambil feeling2 dok kat Ostolia. **nak p piza hut tak mampu. maklom la hujung2 bulan. hehe.

feeling kat Ostolia. tapi sambil makan ngadap tv tengok citer Pi Mai Pi MAi Tang Tu kat Citra.!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

sebut pasal Pi Mai Pi Mai Tang Tu. tengok Pak Uda berlakon semalam. keletah dia. dengan trade mark dia.

ingat tak trade mark Pak Uda.? pakai baju senget sebelah. hehe apepon semua tu dah tinggal kenangan.

AL-FATIHAH.










 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...