Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7, 2011

ape hal lagi ni..??



blogspot ni meragam lagi ke..??
adoii la.. baru ade feel nak upload gambo. dah tak boleh pulak..!!
ade2 aje la kan. sabor jela..

aku je ke camni..??
atau blogger lain pon same jugak..??
tadi aku blogwalking. takde sape lagi yang post pagi2 ni.
sume masih entri semalam.

tolong la... ke masalah upload gambo cam doloo datang lagi pada aku..??
tidaaaakkk..!!!!!!!!










 


6 luahan hati..:

miss raihan said... [Reply to comment]

relax...chill!
tawla byk nak upload.hehehe..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

tgh relax la ni..dh tengahri pon..still takleh gak..!!

mama shifa said... [Reply to comment]

mama pon xle upload ni
haih tgh bersemangat nk buat N3
blogspot lak wat hal..spoil tul kan

Hanis MY said... [Reply to comment]

oo buat hal lg eh tak pasan plak, nk bertukar ke dotcom tak reti dan kena byr kan, takpe bila blogspot dah tak wat hal masukkan gambar byk2 bat draft dulu senang sikit....

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mama shifa :: bile dah boleh upload..mule la senang hati balik..hihi

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hanis :: kene bayar tu yg leceh..lg plak, klu tukar dotcom..byk sgt syarat2nye..

psst..free pon berbaloi..sbb bukan selalu wat hal..!!hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...