Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Roti Jala Ungu + Kuning





 Haa.. tu dia.. amacam..? cun tak.? saja nak buat dia jadi lagu tu. hehe
jangan cakap geli plak. bukan benda lain pon. benda sama.
tapi saja tukar kaler dia. orang lain tak penah buat lagi kan.?
so aku buat la.

rasa sama. sangat sama. kenyang sungguh makan roti jala ni.
rasanya aku buat dalam 2cawan tepung. dekat 3cawan gak la.
tapi sekali hadap je. pergh..!
punya lama aku teringin nak makan roti jala ni.

sebelom ni aku dah buat roti jala ni tapi versi lain.
pada En. Boo Boo dia suka versi lama.
tapi aku suka versi yang terbaru ni.

 nak rasa.. meh datang umah aku..  =)
sapa tak datang..cuci mata jela kat blog ni eh..
 








 


5 luahan hati..:

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

aduhaiii.. mana resepinya nie... ain dah tgk dah nie.. rasa nak makan je nie.. share ler resepi... leh ain try weekend nie

Kasut& Karipap said... [Reply to comment]

wahhh...roti jalaaa.....
nak!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

k&K :: nah..amek la..hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: ala..ciannya mak buyong ni..hehe


3cwn tpg gandum
3sb susu tpg
1 biji telor
2sk garam
air secukopnya..


blend je bahan2 ni...tp jgn buat cair sgt ye..mcm nk buat kuih ketayap@gulung tu tahap cair die..ok x..?

ratusiput said... [Reply to comment]

feberet ni roti jala.nk mengirai smpai sakit2 pinggang.skali ngap kejap je habis.pasni tryla buat kuih ketayap dot2 lak...ngan hot gak skang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...