Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 30, 2011

WELCOME TO TESCO BUKIT BERUNTUNG




YEAH..SEMALAM UNTUK PERTAMA KALINYA.
ada TESCO baru di buka kat Bukit Beruntung.
kalau sebelom ni semua orang asyik tertumpu kat Grand Union.

sekarang tidak lagi.
mahal ke murah ke. masyarakat kat Bukit Beruntung dah boleh buat pilihan dengan bijak.!
itu yang buat aku suka tu. makin rabak la poket En. Boo Boo pasni.

aku belom sempat melangkah ke sana. sebab ramai sangat umat.
uissh. kalau p semalam. alamatnya pusing 10 kali pon belom tentu dapat parking ye.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
TESCO Bukit Beruntung bukak same tarikh 
dengan beday En. Boo Boo.
kira adiah paling besar la tu eh dari sayang.. siap dapat TESCO lagi. hehe








 


7 luahan hati..:

Cik Ina Do do Cheng said... [Reply to comment]

bukit beruntung memang untung .lepas ni bolehlah ko bersiaran kat situ .tak sia-sia en boo boo lahir sekali ngan tesco ada. happy besday to En.boo boo ko semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

cik ina::mmg manyak untung...mekaseh sbb mendoakan kami...kalau nak rasa tempias untung..mai la b.bruntung..!

dihadiha said... [Reply to comment]

Salam mimie,
Dia bukak kat sebelah highway yg gudang tesco tu ke? Ataupun tapak kat Bukit Sentosa?

Dah lama sgt xbalik bukit beruntung.

Waaaaaa best giler TESCO dekat! XD

qaseh johanna said... [Reply to comment]

dia bukak kat tapak bukit sentosa..ala dekat pasar malam ari sabtu tu...sebelah tu ade fun fair..hehe

syok2..!blk la...skang dh syok..

dihadiha said... [Reply to comment]

Bagus kan. Supaya lepas ni dah xdgr suara2 xbest mengatakan bukit beruntung yg tak untung. huhuhu

p/s : Oh hari tu balik baru pacak tiang, cepat betul siap.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hai..kn dah nk dkt posa ni..raya lagi..mst la nk cpt2..boleh kaut untung cpt...

pasni bungkus la grand union..hehe

Aki said... [Reply to comment]

Beruntung Betul Bukit Beruntung yang tak tau untung tu.. Tapi,Tesco bakal Untung lepas ni.. eh,brape punye banyak Untung da..

Ko mesti mo baca ni! Dia Seorang Playboy,Maka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...