Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 29, 2011

Selamat Hari Lahir my Sleeping Partner



 Selamat Hari Lahir yang ke32. dah tua sleeping partner aku ni.
masa aku kenal dia. dia baru 29. cepat ja masa berlalu.
ini adalah beday yang ke2 abang kita sambut as hubby wifey.

sekarang ni. pada tarikh 29 JUN 2011.
abang tak boleh nak kemana2. kaki bersimen. bertongkaT. nak p mana kan.?
tahun ni kita masih berdua lagi. kalau ada rezeki tahun depan sayang bagi adiah ye.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
adiah tahun depan..!

 semoga tahun ni abang dimurahkan rezeki. dilimpahkan rahmat yang mencurah2.
apa yang sayang minta. jangan buat2 pekak telinga ya.
sayang ada sesuatu nak bagi abang.
S.U.P.R.I.S.E ..!!









 


5 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

Salam

Ucapan saya semoga suami akak kekal sehat hendaknya.. Dan berbahagian selalu dgn akak.. happy besday..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs :: mekaseh apezs sbb mendoakn kami..terharu sggh.. :')

apezs shah said... [Reply to comment]

aloh kak jgn laa sebak.. nti org kata akak ni nape tetiba haha...


*takde makna saya dapat pekerja contoh.. kucing bertanduk pon idoknya ado..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs::apepon..mekaseh ye..akak skang ni cpt tgkap syahdu gitu.. kwn2 opis rmai yg dpt tukar..


**tunggu kucing bertanduk ntah bila la ye..tunggu kucing berjanggut la plak..hehe mne taw rezeki..

saya YANA said... [Reply to comment]

insyaAllah.. thun hadapan.. Yana pon berharap dpt jadi mak cik juga tahun hadapan... mudah-mudahan... insyaAllah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...