Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

Pagi2 lagi dah berdendang sayang..!



Hurmm. pagi2 lagi perot aku dah berkeroncong..! amboi.. jenuh tahan dari dalam tren..
opsss.. bukan berkeroncong sebab sakit perot nak beristinjak. hehe
berdendang sebab mintak diisi.. huhu

camne nak diet ni ye. baru jam bape. dah mintak nak kena isi.
parah camni weh. perot.. perot..
cuba la bersabar sikit. agaknya perot aku ni taw kot yang aku bawak bekal.. hehe




wah..agak2 le wak bekal bihun sup datang opis. tu memang sedap sungguh. sapa pon tak tahan.
semalam buat bihun sup. ade bihun lebih. aku buat la bihun goreng pagi ni.
tapi bahan tak bape nak meriah dalam bihun goreng aku ni.

takpela. hentam jela. nama pon sarapan kan.
gigih wei aku nak bangun pagi tadi semata2 nak buat bihun goreng ni..!









4 luahan hati..:

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

AKU LAK CIRIT.HAHAHA

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aish..kak yana..

sakan sungguh makan sampai cirit2..makan apa la ni ye..

fazrulnoor said... [Reply to comment]

sup ke gorang..ayat susun la mie

qaseh johanna said... [Reply to comment]

rul...ko baca xsmp abis..ko melalak plak kan..haissh..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...