Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

Seth Tan tak bes.. En. Boo Boo lagi bes!


Alhamdulillah. masih bernafas aku di pagi Isnin ni. Harini sudah 11 Rejab. cepat sungguh masa berlalu.

Hurmm. berbalik pada tajuk entri kat atas tu kan. memang betol pon.. Seth tu memang tak bes!

tak pecaya cakap aku ke.?


Apa yang Seth boleh buat..? :

1. Seth sayang sangat kat Nora Elena tu. tu opkos la kan. sanggup tunggu n sabar even  Elena tu belom serah 'body'..!

2. Seth sanggup beli bunga banyak2. bape eh.? 21 kuntum sehari.? tu aku tak sure. sebab aku tak tengok sangat.

3. Sediakan driver untuk pegi n amek dak Elena tu kat opis. sedangkan kalau Elena tu tak keje pon takde hal kan.! sah2 Seth tu kaya.

4. Seth tu berharta. boleh buat dan bagi semua untuk Elena.

5. Seth cuma boleh telan air liur je bila tengok Elena.

6. Berlakon.. dan teros berlakon..!



Apa pulak En. Boo Boo boleh buat..? :

1. En. Boo Boo sayang aku sangat2. tak tipu. setiap malam tido same2. tak penah lagi tido asing..!
*mase g induksi je kena tinggal 2weeks!

2. En. Boo Boo bagi bunga baldu warna pink. tu pon masa sebelom kawen. dan bunga ros beberapa tangkai masa aku konvo dulu. tapi CIUM setiap hari. =)

3. En. Boo Boo sendiri yang amek dan hantar aku kat stesen komuter. kalau umah dekat dengan opis. kompom pegi balik berjemput depan pintu opis. takyah menapak ke stesen komuter bagai. !

4. Sangat kaya kasih sayang. since die patah kaki n stay kat umah almost 2months. En. Boo Boo 
tak penah nak susahkan aku. 

5. Setiap malam sebelom die tido. die akan sapukan minyak pada kaki aku. n urut pelan2. die sangat kesiankan aku sejak sume benda kena buat sendiri.

6. Tak penah berlakon lagi. takde production yang nak amek die jadi pelakon.. hehe










** saja nak mulakan pagi ni dengan entri berbaur cemburu.
sebab pagi tadi masa dalam tren. ade sorang Hamba Allah ni mencanang dalam tren
yang suami die lagi romentik dari Seth Tan tu.











 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...