Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 14, 2011

Roti Cheese Sure Sedap.!


Lambat update blog pagi ni. ada jamuan tadi so tolong makan apa yg patot la kan. hihi
hurmm. pagi ni aku nak tunjuk 1 resepi yang agak lemau dan sendu.
sebab semalam aku malas nak masak. mood takde.



 mudah je buat roti ni. bentang roti. letak cheese + bawang yang dipotong nipis + mix vege. pastu kalau nak renjis black pepper pon boleh. aku suke pedas so aku letak le.


 dah setel tu. grill sosej. potong la camne pon nak potong. ikot keselesaan dan saiz mulut ye. letak sekeping lagi roti atasnya. celup dengan telor kocak + dried oregano. dah kat umah aku ade oregano tu. dari membazir. aku guna la ia secara berhemah ye.!


tadaaa.. dah siap. mase nak goreng tu jgn guna minyak yang banyak ye. cuma letak 1/2 sudu butter. sangat sedap dimakan bersama sos sambil tengok Nora Elena.!**ayat En. Boo Boo..














6 luahan hati..:

fazrulnoor said... [Reply to comment]

aku rase kne tukar pinggn lain

ratusiput said... [Reply to comment]

ooo tidak...ratu kena pejam mata tgk sme ni...berat sudah terbabas naik..nak nangis... :(

ici said... [Reply to comment]

YUMYUM...SDAPPPPPNYER....NAK TRY LA ICI....^^

qaseh johanna said... [Reply to comment]

fazrul :: aritu pinggan munge biru..ni kan munge merah..mne same..!ko tu yg rabun..

pena rozie said... [Reply to comment]

Boleh cuba ni...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

silakan akak rozie..senang je pon..! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...