Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 1, 2011

Puding Sumi Jelly







Alhamdulillah. pagi ni aku masih bernafas di bumi Allah yang maha luas ini. bersyukur sangat.


entri pepagi ni. nak pulak sempena dah masuk bulan baru ni. biar la aku letak sesuatu yang 

manis dan sejuk dipandang mata. hehe

Puding ni aku buat dah minggu lepas. tapi saje peram tak bersiaran. bukan ape. banyak sangat benda nak citer.

so bile dah berkesempatan ni. aku letak kan la. nak buat puding ni senang je. pada tekak aku. rasa biasa ok..

tapi pada En. Boo Boo sume sedap..! aku suka pada bahagian badan tu. kat bahagian jelly tu aku tak berkenan.

En. Boo Boo pulak suke kat part jelly tu. memang kena la kan. puding ni sedap makan time sejuk.

memang superb. rase tak cukop sepotong. aku selalu makan time balik keje. 

bile sampai umah tu. sedap je tekak bile kena sesuatu yang sejuk camni. alahai..... sejuk + licin..!

puding ni lambat gak la nak abes. rasenye 4hari gak la. selalu kalu aku wat puding camni.

laju je En. Boo Boo tu kejekan. tapi sejak die nak bangun pon susah. nak kena bertongkat bagai.

die pon jadi malas nak ulang alik ke dapo. cian die. badan pon dah susut sikit. sedey taw.

bile tengok die dulu yang suke makan, dengan sekarang ni. memang lain. 

rindunya En. Boo Boo yang dulu...yang kuat makan..!














 


3 luahan hati..:

saya YANA said... [Reply to comment]

baik nanti, naik la balik badannya tu... hehe...

nampak sedap kak puding tu..

Nini Hartini said... [Reply to comment]

mcm puding org2 zaman dulu buat hantaran kawen/tunang. hehe...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yg dulu2 tu yang jadi idaman kalbu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...