Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 24, 2011

Untuk muka secantik Heliza Helmi





 Eh betoi ke.? Heliza pakai Garnier gak kan. tapi yang kaler kuning tu rasenye.
aku harini saje gatai langkah. gatai tangan.
cari produk baru untuk muka berseri2. hehe

dah lama sangat aku guna produk Shurah. rasanya dari lepas sekolah.
so bila dah menginjak usia ni. nak la try produk lain pulak.
kalau tak aku nak try Safi Rania Gold. tapi rase cam tua sangat plak dah.
sebab aku rasa muda lagi. hehe

pikir punya pikir. aku amek la Garnier Aqua Defense ni. belom tahu lagi tahap keserasian dengan kulit aku. harap2 takde masalah la ye.
kang tetiba penuh jerawat plak. pastu efek macam2. takmo la.

ade gak tadi aku tengok Hado Labo. tapi musykil plak.
sepatah pon takdak bahasa Melayu. english pon nan ado.
kang salah pakai plak. dah malas nak pening2.
aku amek je Garnier ni.

sepanjang pakai Shurah aku takde masalah langsung.
pencuci muka, skrub, toner, krim kecantikan. sume power. mantop..!
harap2 lepasni jadi cantik dan berseri2 macam Pasha Sendat la ye. hehe









 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...