Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

aku berjaya buat.........


megi goreng kicap  !
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


 ni kalu Mat Gebu tengok die juih bibir je ni. hahaha
tetiba pulak ingat kat cik Mat pepagi ni..
ni menu yang aku suka sangat makan time sarapan kat DBKL bawah nun !

benda lain aku tak cari. tapi aku cari benda ni je. memang aku suka.
tapi megi ni takde la MSG cam megi yang dalam pek tu. goreng bese je. kicap lebey.
nak jumpa sayor @ carrot pon susah. jenuh jelajah 1polistrin, belom tentu jumpa! =)

so aku buat sendiri la. lagi bes. takde guna sebarang MSG. kalu beli tu kompom le ade die renjis2 Pak Aji gak kan..? tapi aku wat guna sos tiram je.
eee.. memang sedap la. pasni boleh buat selalu.

En. Boo Boo dah tak berapa nak makan nasik sekarang ni.
kalau makan pon sikit je. tapi bila aku buat megi ni.
amboi. bukan main laju lagi makan. aku buat 2 1/2 keping. cam tak cukup le plak!

takpe2. berhenti sebelom kenyang kan..?? lagipon makan malam tak elok banyak2..!
cewaahh. nasihat tu. nak resepi ke..?? hahaha
tak payah. bukan bes pon.. itam merelit lit lit.. =)








 


5 luahan hati..:

pena rozie said... [Reply to comment]

Diet ke?? Tak makan nasik.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

bukan diet..tp die kan tak sihat..patah kaki..

nak makn pon cam xde selera....

saya YANA said... [Reply to comment]

sedap2.. semalam pon Yana buat megi kicap... tapi kicap nye dari lauk yang semalam Yana masak kicap.. haha.. lauk dah habis, kuah ada lagi.. masukkan je la megi.. punya pemalas punya orang kan... hahaha

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kan dah nk kawen..mne bleh malas2..hihi

fyna said... [Reply to comment]

uhuk...sedapnye kak...
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...