Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 8, 2011

Wordless Wednesday


Harini aku bangun lambat setengah jam..!
so pagi ni agak blur.. maka entri seperti ini diperlukan..





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
=)





 


13 luahan hati..:

Nini Hartini said... [Reply to comment]

Qaseh....qaseh....walaupun dah terlambat, kot ye pun pakailah seluar dulu..kihkihkih



We Are Not Perfect Couple

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hehehe...kalut sangat la nini..smp lupe suar letak mane..!! =)

mimie1678 said... [Reply to comment]

nak terpengsan akk tgk gmbr nie dik oiiii... hahahahahah...

Aki said... [Reply to comment]

Rajin bebeno die keje tu,hahaha.. Kak Qaseh kan suke makan tauhu.. :-p

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kak mimie :: hahaha...pasni nak mkn lg ke tauhu??

geli plak saya tengok lelame..hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aki :: pasni tak makan dah..kang tetiba ada bnd asing plak dlm tauhu tu..!! haha

Aki said... [Reply to comment]

Takpe,kiranya dah macam tauhu jeruk ar.. Pernah nampak tak?? ^_^.v..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

erkk..??? tauhu jeruk tu ape..?? ape yg pernah nampak?? kamu jgn nak ke lain ye...

Aki said... [Reply to comment]

Oh,sah ar. Tak pernah nampak.. Tauhu Jeruk tu,tauhu goreng yang kene jeruk ngan cabai.. So,tauhu tu agak hancur ar,tak nampak ape bende lagi kat dalam tu.. dulu pernah atuk aku makan,ade jari orang kat dalam tu.. Hahahaha..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

jari orang..??? eeeyerkk!! mau muntah.. camana jari boleh lepas masuk dalam tu..??

tp apepon..memang geli gila tengok negro ni wat tauhu camni..agk2 die wat kat mane eh..?? hrp2 bkn kt melesia..

Aki said... [Reply to comment]

ntah,die terpotong macam dalam kursus CIDB tu kot.. Hahaha..

Ni bukan Negro ar Puan Qaseh,ni orang Papua.. ^_^.v..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

choiiii...!!! dah2..pasni nak puasa dari makan tauhu sebulan..!!

ala sama jela..lebih kurang je pon kaler itam dia tu.. =)

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

wei geli nyer aku tengok!montot langusng tak cmoey!yaksssss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...