Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7, 2011

naseb kamu la anje..








Haa.. alhamdulillah. berjaya jugak blogspot ni membetolkan keadaan. yippieee..!!
 
okey. aku nak citer pasal anje ni. adik bongsu aku ni makin nak melawa. makin pandai nak gosip..!

jangan tak taw ye. nak pulak tentang citer budak2 AF. nampaknye lepas abes AF musim ni. tinggal 

kenangan jela citer hot kat AF yang die nak gebangkan.. hehe sabar ye anje.. 

die memang terdedah pada AF sejak AF6 lagi. mase tu die dok belajar menari. menyanyi melalui AF le.
 
kami 1 family memang syok le. budak tengah nak naik. dalam 2tahun camtu. memang ape die buat.

sumenye bes. sumenye kelakar.. tapi betol la. sampai sekarang die suke Stacy taw..!

sampai la sekarang ni. die memang fanatik gila dengan budak2 AF. siap boleh hafal2 lagu lagi. hehe

tapi apepon. aku nak citer pasal pelajar AF yang tersingkir minggu lepas..



erul


ini le poojaan hati adikku yang sorang tu. berkenan sungguh kat Erul ni haa. korang kenal ke..??

kalau umah takde Astro. tengok kat you.tube jela ye.. hisshh..nyampah pulak aku rase
 
kat mamat ala Korean ni. alahai. ntah apela yang dipandang oleh budak umur 5tahun cam anje tu kan..??

serius aku dah tak tengok AF. jarang la. sejak ade Fina. aku tengok Fina jela. mak aku pon minat Fina.

anje dah siap sound setepek dah hari Ahad aritu. Sabtu malam die tak sempat tengok AF. sebab penat sehari g umah orang kawen..!

die cakap.. " lepas ni anje taknak tengok AF dah.. sebab Erul takde..!!.." sedey sungguh budak ni..

selamat le die belom pandai gune henpon. setakat nak jawab kol n nak anta mesej kosong kat abah tu die lepas la.. =)

kalau die pandai gune henpon. kompom la abes kredit mak dikerjakan budak bertuah ni.. g AFUNDI sakan budak Erul ni. hehe

sampaikan minggu lepas kami bawak die g Jusco AU kat Setiawangsa tu semata2 nak tengok Erul kat umah kaca.

walaupon pada asalnya kami nak wak die naik tren g KLCC. tapi die taknak bile angah sebut pasal umah kaca ni...!!

KLCC pon kalah taw dengan Erul ni.. hebat kan penangan AF ni..?? lastly kami sume g tengok Erul kat umah kaca..

alahai adikku anje....








0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...