Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

dah rezeki ko..Maryati





baru2 ni dapat taw. kawan baik aku masa sama2 belajar kat politeknik dulu. berbadan dua lagi.
 
wah..!! mesti berganda2 seronoknya tu kan. rezeki balik dari Tanah Suci namanya tu. dah le masa dapat Meera dulu. ko bunting pelamin.

kali ni. menjadi lagi. cepat betol ko dan Naz tambah rezeki. rasanya Meera tu berjalan pon belom boleh lagi kan..??

hehehe. rezeki yang melimpah ruah aku doakan untuk ko sekeluarga. harap2 lepas ni. baby boy plak la ye.

semoga ko selamat dalam tempoh preggy ni. dan selamat semasa melahirkan. 

lagipon dah tak berjauhan cam mula2 preggy n bersalin kat Meera dulu kan. kali ni Naz sentiasa di sisi menemani.

nanti dah bersalin. aku g melawat ye. cam Meera dulu tu. 

tapi ko takpe la Tie. aku rasa anak 5 pon ko camtu gak.. dari zaman anak dara. badan ko tak naik2. dok kurus melidi je !

dah ade anak pon tetap menten. aku je yang makin bertambah. makin bersimpang siur. hehehe.

aku seronok sangat ko dah nak tambah ahli keluarga. aku..?? jangan di tanya la..

belom rezeki gamaknya. mungkin bila dah rezeki nanti. setiap tahun pulak production nya. tu yang aku risau tu. hihi.

apepon doakan aku jugak ye. kadang2 bukan malang je yang tak berbau. rezeki pon takde bau taw. !







 


2 luahan hati..:

saya YANA said... [Reply to comment]

alo kak... dont wory.. rezeki itu ada.. cuma lambat atau cepat je dia dtg kat kita.. eh.. macam jodoh plak... hahah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mekaseh yana..harap2 nanti ade la kan..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...