Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 20, 2012

musim mengandung..

Tepis2 sawang.. Hembus2 habuk!
Nak berjalan tak sempat. Kaki dah kena pasung!
Kita update jela. Lepas gian jari menaip.
Irma Hasmie dah mengandung. Rezeki dia.
Ning Baizura yang dah kawen bertahun tu pon,
dah mengandung.
Rezeki dia sempena tahun baru nanti.
Sebab bakal deliver Januari 2013. Indahnya..
Geng TTC yang lain macam mana.
Dah ada yang berjaya ke.?
Eida..? Zana..? Eyza..? Susu gebu..? Cikgu ika.?
Bagaimana suasana di sana..?
Harap penuh warna warni la ye..
Rezeki..rezeki..rezeki mereka dah sampai..
Rezeki kita nampaknya kena usaha kayuh lagi la.. :))

Published with Blogger-droid v2.0.9

15 luahan hati..:

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

yang penting jgn putus asa ye meme.. mungkin kena exercise lebih ni.. jom jom.. nak cari geng diet sihat

Ryn said... [Reply to comment]

chaiyok2...he3..in-allah ade rezeki nnt..:)

Kesuma Angsana said... [Reply to comment]

doaka yang terbaik for u juga ye dear

pnsusu said... [Reply to comment]

ahaaa,,,
sama2 kita kayuh...
kayuh lagi

chinta... said... [Reply to comment]

jom kita sama2 kayuh...

Joanna Yunus said... [Reply to comment]

usaha itu tangga kejayaan

Pen Biru said... [Reply to comment]

aduh...tensionnyeeee

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

semoga kite berjangkit sekali...amiinn..

mama aryan said... [Reply to comment]

insyaAllah nanti pasti ada rezeki ..

Masya said... [Reply to comment]

insyaallahhhh kalau dah rezeki .. nanti allah bagi jugakkan.. jangan lekat bederet² tak larat jaga pulak hihihihihi .....

akuanakpahang said... [Reply to comment]

Selamat menimbang cahaya mata...
bagi yang belum ada rezeki banyakan berdoa.

Little world said... [Reply to comment]

insyaallah akan TIBa rezeki Qaseh nanti---org kater tahun NAga tahun kesuburan---kat opis sue pon ramai yang preggy--emmmm---habis laa opiss kena tutup--:0

eMMe said... [Reply to comment]

InsyaAllah rezeki kamu n kawan2 ttc yg lain bakal menyusul, ayuh teruskan kayuhan...yeah!
:)

eyza said... [Reply to comment]

eyza pun belom ade rezeki lagi... kat opis eyza pun ramai yg tengah mengandung.. cuma tempiasnya jer belum sampai kat eyza.. InsyaAllah.. mudah2an rezeki kita akan sampai jugak nnt.. Amin..

eKa said... [Reply to comment]

belum la yang.belum ada berita.sob sob :(

tumpang gembira tuk kawan2 jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...