Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 12, 2012

membesar...


Cepat je Jasmin Aunty Long ni cecah usia 2bulan..
Makin cerdik makin bulat!
Dah pandai senyum2.. Sembang2.. Gelak2..
Yang paling syok bila pandai tengok camera bila orang amek gambar dia.
Rasa jatuh hati tergolek2 bila tengok mata bulat budak kecik ni.
Sebenarnya tak sabar nak tunggu Jasmin datang umah Sabtu ni..
Bak kata En. Boo Boo..
"..menumpang kasih anak sedara!.."
Yola. Dah itu je ada.
Nak tumpang kasih pakwe angkat, nan hado!
Published with Blogger-droid v2.0.9

3 luahan hati..:

Kesuma Angsana said... [Reply to comment]

he he KA cukup suka ngan baby2 ni

eMMe said... [Reply to comment]

eh! takpe..jgn sedih dear, memula anak sedara, pas ni ade anak sendiri, rezeki Allah je yg tahu...
coz Me pun camtu, pas dpt anak buah baru dpt rezeki zuriat dari rahim kite plak... InsyaAllah.. doa byk2 + usaha sungguh2 semampu n sedaya kita..yakin la dgn ape yg kite usahkan.. niat ikhlas hati.. Amin...

Masya said... [Reply to comment]

insyaallah ade rezeki adelah... anak buah pun jadilah menumpang manja.. mcm anak sendiri juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...