Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 13, 2012

Potluck :)


Sekadar gambar hiasan je ni..
Esok ada jamuan raya unit aku. Harini jamuan raya cawangan.
Masalah aku sekarang adalah.. POTLUCK!!
Aku takde idea nak bawak apa.
Niat permulaan nak bawa kek belang2 tapi...
Semalam meeting, dah ramai yang bagi nama nak bawa kek.
Nak bawa kuih muih macam tak daya..
Kalau karipap nak kena menggoreng awal pagi.
Sekarang pon dah bangun 5pagi. Nak awal lagi pukul berapa?
Kalau beli pon.. Takde orang nak jual 50bjik sekaligus. Kena tempah dulu paling tidak pon.
Eh konpius dah aku ni..
Lastly, esok datang melenggang kangkung je!
Aci tak macam tu.? Heh.
Published with Blogger-droid v2.0.9

6 luahan hati..:

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Makan time :) sonoknyer org bekerja nih :p

мϊźŽēŘϊŁ® said... [Reply to comment]

Beli jerrrr... Biskut raye kat mydin ade lg... Buy 1 free 1 g... Cepat2...

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Kalau potluck kan, ida suka bawak buah! Paling senang.. hahahahhaa

Masya said... [Reply to comment]

kami pun ade jamuan hari ni ...

kalau malas sangat tempah jer.. tp duit kenelah sediakan kikikiki ....
buatlah agar² oreo pun okk per.. xpun triffle hihihihihi.....

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

buat dessert je mem.. mudah tip top.. ada 2 pilihan. kalau rajin buat puding kastard ngan kuah susu cair tuh.. atau lagi satu sgt laa senang... beli ais, beli susu cair 2 tin, beli buahan dlm tin 1 tin tu pastu beli sumi kecik2 bawa bekas.. leh buat koktail... hehehehe

Aki said... [Reply to comment]

ko memang datang melenggang je pun tadi kan?? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...