Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 4, 2011

Ujian ALLAH


Harini saja aku dah muntah lebih dari 5kali.
pening kepala jangan cakap la. dah mula dr awal pagi.
bila aku makan aku akan muntah. keluarkan semuanya. sungguh tak suka bau tue.!
bahagian ulu hati aku pon asyik sakit je. juga dari awal pagi tadi.

 apa aku nak buat ni.? pagi tadi aku amek semangkuk laksa dan sagu gula melaka.
dah ade jamuan kat opis ni kan. aku makan jela.
lepas makan. abes terkeluar balik. rugi je.

tengahari tadi aku makan croissant + sosej roll + air soya.
dan aku muntah lagi. aku makan asam pon tak jadi apa.
minyak cap kapak pon aku lupa bawa sebab pagi tadi tukar henbeg.

tadi masa aku muntah kat toilet. ade sorang akak opis ni nampak.
terus dia tanya aku. "mabuk dah ke..?"
aku tak taw nak jawab ape. aku diamkan aje. tapi aku rasa tak.!






 


10 luahan hati..:

azam said... [Reply to comment]

pregnant ye....tahniah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

amboi azam..cepatnya bg respon..

sy pon takde jawapan untuk soklan tu..tp rasanya tak..! :)

aizamia3 said... [Reply to comment]

kalau pregnant.. tahniah.. ;)
kalau bukan.. elok jumpa doctor.. ;)

tapi betul.. sampai sakit tekak kalau muntah2.. sampai dah takde menda nak dikeluarkan.. :(

pinkyanie said... [Reply to comment]

semoga cepat sembuh yer...kalau pregnant jgn lupe bgtau...ekeke...

eKa said... [Reply to comment]

kalu muntah ada makna, congratz la ye...check doc cpt

Cik Ina Do Do Cheng said... [Reply to comment]

kalau tak pregnant perut masuk angin. kalau dah muntah , kita tak digalakkan makan benda berasid, kita hanya kena minum je.take care ye.

TiNie said... [Reply to comment]

harap2 ada berita gembira untuk awak......

chinta... said... [Reply to comment]

qaseh...cepat2 jumpa doktor...chinta ase mcm ada harapan tuh...jgn lupa cepat2 update n3 baru ek dear..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

meme.. if preggy alhamdulilah.. if not sila lari ke klinik.. bukan apa takot keracunan makanan.. tapi kalu nak pasti.. sila buat test dulu tuk +ve or -ve jgn main agak2 aje tau.. mana tahu rezeki x di sangka2.. kalu confirm -ve leh makan ubat tuk ubat muntah2 kronik kamu tuh

qaseh johanna said... [Reply to comment]

terima kasih pada teman2 yang mendoakan kebahagian itu..

semoga ia menjadi milikku kelak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...