Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 24, 2011

PERHATIAN :: Staff Wanita Bahagian Struktur Bangunan Am!




Aku hangat hati betol la dengan staff unit aku ni.
aku takde la tuduh sape2. tapi tolong la faham sikit.
kalau dah nama tandas duduk, anda sepatutnya duduk.!

Apa kejadahnya anda mencakung kat bowl tu.
Dah la nampak tak senonoh. kot kalau jatuh ke. kan kes naya.
1 MidValley ni taw kisah anda. nak malu ke..?


Dan yang paling penting, jangan la anda kurapkan bontot orang lain.
dah la kasut tu kotor, pastu lagi mau mencakung.
aku harap 1hari, ko jatuh dalam lubang tu..!!







 


4 luahan hati..:

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

HAHAHAHAAHA!!!!!klu nak naik pun,bukak la kasut,basuh kaki bersih2 dulul.ye tak?kahkahkah...wei klu jatuh kaki atau punggung dlm mangkuk tu,tak psl2 kena pgl bomba tau.aku pnh tgk kaki org dgn punggung budak tersekat masuk.bahye la..jgn la panjat wei

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

oit meme jgn marah2.. emosi kena kawal.. kena maintain happy.. baik tuk telur2 kita

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

hehehe..ade lg ker org mencangkung kat toilet bowl..bahaye ooo...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: alamak..kena setepek kt muka..hehe..baiklah..akan dikontrol..


mama dhai :: yela..masih ade lg spesis camni..belom pupus lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...