Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 12, 2011

Perbezaan dengan Azwan Ali




 ini adik lelaki tunggal aku. Irfan a.k.a Chik kami panggil dia.
gambo ni amek masa kenduri Angah haritu. masa bila amek aku tak taw.
dan sapa yang amek pon aku tak taw.
yang aku taw. memang guna camera aku.

 nampak macam sapa.?
budak opis aku mula tengok gambo ni semua terkejut.
diorang cakap Azwan Ali datang terjah kenduri Angah. gila ko.!
ingat kampung Jelapang tu femes amos kew.?


 kalau korang belek2. ada sama ke.?
ish. mintak simpang kalau adik laki aku tu spesis camni.
tak padan dengan time kecik2 asyik kena libas je dengan mak aku.
rekod dia setakat ni pernah kena libas dengan reket badminton sampai berbirat.
tak pernah ada lagi dalam keturunan taw.!




 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...