Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 8, 2011

Sang Kelabu




Ini haiwan peliharaan Anje. rasanya dia bela kelabu ni
since dia usia lebih kurang 2tahun lebih.
sekarang dia dah 5tahun. dah lama arnab ni dijaga dengan elok.
Anje memang sayang arnab ni.
aku tak pasti sampai bila arnab ni boleh hidup sebab dia dah makin tua.

tapi aku ada terpikir untuk beli arnab baru untuk Anje.
aku ade ternampak kat pasar malam Bukit Beruntung beberapa minggu lepas.
so aku ingat nak beli sekor untuk gantikan kelabu ni.

aku bukan apa. kalau la nak dijadikan cerita. tiba2 je kelabu ni mati.
mesti dia sedey sebab takde ganti. dulu masa bubu mati. kelabu ni yang jadi tukang ganti.
sekarang ni aku baik aku cari pengganti cepat2.

mana la taw. ajal maut di tangan Tuhan. buatnya kelabu ni mati, mau Anje ni tak keruan.
emosi budak kecik ni lain macam sikit. nak pulak pagi petang dia yang dok bagi makan.
insyaALLAH sempena birthday dia bulan depan. akan ada arnab baru kat umah.


 ini la rupa arnab yang aku jumpa kat pasar malam aritu.
kecik comel + putih bersih.
sesuai kan jadi hadiah untuk Anje. sebab bubu dia yang mati dulu pon putih gebu camni gak la.






 


1 luahan hati..:

schaze zainn said... [Reply to comment]

schaze tak suke sgt haiwan bulu2..hihi

tp bf schaze suke sgt, siap dah buat jual beli arnab..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...