Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 7, 2011

Yang Lazat..Yang Sedap..!


M E N I C A H


 kalau kat tempat aku, orang kampong cakap menicah. entah le kat tempat korang.
memang sedap ni. nak pulak kalau dapat pelam teloq.
uuuii..memang sedap tak ingat.! rasa kecor air lior aku ni.

ini ektibiti semalam. aku dengan En. Boo Boo punya kerja la ni.
teringat rojak masa kenduri Angah haritu tapi aku tak sempat makan pon.
kalau kat sini susah nak cari pelam teloq yang superb masam tu. so aku beli ja pelam ni.

pelam ape ntah tapi tak masam sangat. itu yang buat aku berapa nak melekat lama.
kalau lagi masam. lagi pedas sambal tu. lagi umphh.!!
tapi kira okey la sebab ada orang tolong kopek kan pelam, buatkan sambal.
itu yang makin sedap tu.






 


7 luahan hati..:

Azmira Yusof said... [Reply to comment]

akak , terkeluar air liur sy tgkk ...


sedappnyee,

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

dapnyer..kecor menengoknyer..

Nini Hartini said... [Reply to comment]

wahh joanna dah preggy ke ngidam mangga ni. eh buat tu wat kerabu mmg masyukkk

qaseh johanna said... [Reply to comment]

nini::amboi..preggy je ke leh mkn pelam ni..??hihi..

aizamia3 said... [Reply to comment]

wah.. sedap.. nak.. nak.. terliur dah ni..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

dah abes dah dik ooii..nk kena tunggu pokok pelam belakang umah tu berbuah...skang ni tinggi dia br sejengkal..hehe

Nini Hartini said... [Reply to comment]

kekekke..

boleh je..ingatkan mengidam ke. haha..

mcm tini, ngidam makan mangga, pastu period lewat seminggu, ingat dah preggy. rupa2nya mmg die keluar lmbt pulak tiba2. sedih betul. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...