Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 14, 2011

berjasa!



 serius sangat berjasa camera ni. maklom la DSLR belom mampu pegang pon.!
jadi selama ni. ini la pembakar semangat aku untuk berblog.
kalau takde Mr. Violet ni aku rasa berkubur blog aku ni.

 kalau nak taw. usia blog aku ni sebaya dengan Mr. Violet ni.
tapi Mr. Violet aku beli dulu pastu baru aku kenal dunia blogging ni.
sebab bila aku tengok gambo2 yang ade terlalu banyak.
nak letak dalam FB cam tak bes so aku letak le dalam blog.

aku punya memang sebijik macam yang kat atas tu.
tiada perbezaan langsung. murah je pon. dalam RM 800 lebih time tu.
sekarang lagi murah kot. apepon aku cuma nak bagitaw,
aku sayang Mr. Violet ni.





 


1 luahan hati..:

Nor Suhada said... [Reply to comment]

tercipta segala memory kan dgn camera ni..suka kaler dia,,,panggil violet cunn la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...