Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

my name BENJO Roll

Alhamdulillah. kenyang perot suka hati. selagi tak kenyang aku akan sumbat lagi.
Hahaha. jgn ikot. perangai iblis camtu.

mmm. nak tunjuk samtin ni. tapi aku takut. kompom pasni ade kwn2 opis yg mengamuk plak.
silap2 datang tempat aku pastu halakan meriam buluh kt aku. Hehe.
aku taknak cakap banyak. taknak kecoh2 pasal entri.
kalu diorang baca. baca lah.

sumpah aku takkan kecoh2. takut aku.
ni sarapan pagi tadi sebenarnye. bior le aku berterus terang.
bukan aku yang wat ni. mak yang wat kan.
sempena ade orang merisik angah aritu.




so mak wat lebih sebab mak taw En. Boo Boo pon suke makan.
aku penah wat dgn mak. memang susah nak wat die.
so tak kisah le hrga die mahal pon.
rase die cam kek bese je. tapi kerumitan die tu yg jadikan die sedap.
seyes. tak tipu.

 memang rumit nak wat. bahagian yg berkaler tu kene bakar selapis demi selapis.
pastu potong. letak pada lapisan putih pastu baru gulung.
nak bagi lekat antara lapisan tu mesti ade "gam" kan.
so kene wat cream plak untuk "gamkan" antara lapisan tu.

aku penah tolong mak wat mase bulan pose 2thn lepas n mase aku nak bertunang thn lepas.
sikit punye seksa la nak wat die. tapi bile kwn2 datang tanye. 
beli kat mane? sedap la.. lembut je..
dgn bangga aku menjawab.

" ello.. tolong sikit eh. ni aku wat okeh !! "

 Haha. time nak wat sume merungut. tapi bile ade yg memuji. bukan main lg.
aku adik beradik pakat mengaku kami yg wat. mak yg tokey pon diam je.

ish3. memang tak patot betoi la kan. mmm kek ni tahan lame. tapi tak le lame mane pon.
dalam 2minggu je. tapi kalu nak lagi cantik. lapisan yg berkaler tu letak 4-5 kaler.
aritu mak dgn bantuan mak lang n njang je wat. staff tak ramai so tak leh le nak meriah sgt kan.
mak cakap nanti bile2 kalu aku cuti lame sikit. mak nak suh aku join mak skali.
huh..!! panassss... malasss. sebab aku tukang jaga api.
tapi makan mau. Hehe


cantikkan.. RM18 utk 20cm. wah promot plak. Hehe





 


5 luahan hati..:

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

KENAPA AKU XDAPAT???????? KENAPA..?? KENAPA..?? ~SENTAP~

Cik SCC said... [Reply to comment]

sedap??
huhu..
SCC tak minat sangat kek lapis ni..
tapi bedal jugaklah kalau da lapo..
hahaha

Cik SCC said... [Reply to comment]

p/s:
SCC tag qaseh ! =D

http://sicomot-comel.blogspot.com/2011/02/contest-jejaka-terhangat-nak-bagi.html

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apela SCC ni... org lain sume sedap..SCC je tak..!! huhu nnt nk pos kt SCC la... =D

qaseh johanna said... [Reply to comment]

cik dila.. jgn marah ye..nnt aku tapau lg dr kampong..doa2 la aku bleh blk kampong secepat mgkin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...