Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

NUR CAHAYA

Assalamualaikum.

Semalam Maulidur Rasul. aku tak ke mana2 pon. dok umah je dari pagi sampai malam.
macam yang aku cakap sebelom ni. aku nak kuar kan. tapi cancel.
bukan sebab ape. semalam pas bangun wat subuh. aku dah takleh tido.
En. Boo Boo pon same. trus bukak tv. aku join gak.
nak wat sarapan awal lg. lagipon semalam ade mak angkat En. Boo Boo datang umah.
so memang hasrat nak kuar tu kami tolak tepi.

cam bese kat Astro Oasis mesti ade orang berzikir bagai.
pastu ade la citer pasal sejarah Rasulullah s.a.w
banyak pengajaran yang boleh dijadikan panduan hidop.
memang semalam kami berdua layan mengenai kisah2 Nabi je.
dari perarakan kat Putrajaya. ceramah. Nasyid. sampai le ke Halaqah kat tv9.




dah lame aku tak tgk Halaqah. ade kelainan semalam.
takde set yang serba mewah. takde pkaian yang cantik2. 
yang ade. pangacara. sowi tak ingat nama.
pastu penceramah jemputan. Ustaz Nooh Gadut.
cume sorang penceramah. tu yang boleh wat kami layan sampai abes.
maknenya takde la pengacara berebut2 nak bagi sape bercakap.
secara panjang lebar ustaz tu terangkan.
tetibe aku rase cam banyak berdosa plak.

aishh. sepatotnya anak2 muda kat luar sana kena tgk Halaqah semalam.
rase seram je. rase cam aku taknak mati lagi.
aku terpikir. apela naseb aku di SANA nanti.




 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...