Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

" 1st GA Besday My Dear "



 1. Follow........... SIAP!

2. Kenapa nak join GA ni.. ?....... SIAP!

aku join GA ni adalh untuk hiburkan hati. aku kan dah menang untuk GA yg first.
so aku nak menang lagi.

Harap Kak Anum sudilah beri kemenangan tu pada saya ye.
tangan dah gatal gedik2 ni nak menang. Hehe.
lagipon kalau hadiah misteri tu boleh di frame. saya akan g frame.
apela yang Kak Anum nak bagi ye..??
jenuh saya pikir dari pagi tadi ni.

3. Letak tajuk..."1st GA Besday My Dear"..... SIAP!

4. Banner............ SIAP!

klik banner kalu nak taw citer

 5. tinggal link........ SIAP!

6. Tag kawan.. hurm.. SIAP!




7. Due Date 13 MARCH 2011



psst :: KAK ANUM ni lahir tahun 1979 ke..?? same la dgn En. Boo Boo aku..

 


3 luahan hati..:

s.y.a.r.q said... [Reply to comment]

salam perkenalan juga dari s.y.a.r.q.. anyway , heppy blogging yaw!! :)

chaiyokkk awak :)

Ms.F said... [Reply to comment]

salam perkenalan dari hunny..

good luck untuk sis..yeah!!

Suzie Shazana said... [Reply to comment]

http://iniblogsuzi.blogspot.com/2011/02/1st-ga-besday-my-dear.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...