Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

30 Januari..hari aku lihat dunia

Bakal adi ipo yang bagi. die mude 2thn dari aku. so jadi la Along Muda.


Ahad aritu 30 Januari. maknanya dah genap 26 tahun aku hidop di muka Bumi ni.
masi bernapas. masih hidop. masih sihat. masih segar bugar.
bertapa aku bersyukur. setahun yang lalu pada tarikh yang sama aku ubah status diri.
jadi tunangan orang. tahun ni pada tarikh yg sama aku dah ade status baru.
isteri orang. cepat masa berlalu. terlalu cepat.


gambo mase bertunang. masih lagi kurus..!! euwww..


ni gambo setahun yang lalu.. bersama 2org adik aku..sekarang dah tiba giliran angah plak..
sedeynye.. cepat je aku rase. dulu same2 kayuh basikal dgn angah g sekolah.
tahun ni aku dah sambut sebagai isteri pada En. Boo Boo.


selepas 4bulan bertunang.. kami BERSATU


mmmm..aku bersyukur dengan ape yang ade..hidup bersama insan yang tersayang.
kalu tahun ni aku sambut berdua.. so aku harap tahun depan kami dah ber3. harap2 kesampaian.
Aminn..

kalu sebelom ni aku merengek nak macam2 dari En. Boo Boo tapi bile cukop time aku plak yg terkedu.. hehe malam tu aku tido awal.. nak kate penat.. tak le sangat. sebab malam tu aku cume 
masak steamboat je pon untuk juadah kami ber2.


makan malam sebelom beday..!! homemade..


pas makan.. tengok tv jap.. aku dah mule lena. aku cume sedar bile ade orang sendel2 aku.. gesel2 kat muke aku. aku taw dah tu mesti En. Boo Boo sebab aku dengar sore die suh aku bangun.
die cium2 aku.. wish beday aku dgn penuh kaseh sayang.
tapi takde la sampai wat aksi halal yang terlarang diceritakan. hehe
  mmm rase syahdu je. bile die peluk n wish beday camtu.
even aku masih mamai tapi aku still leh dengar ape yang die cakap.


Selamat Hari Lahir sayang. Abang harap sayang panjang umor dan bahagia dengan abang. Abang takde yang spesel nak bagi kat sayang. Sayang nak ape  beday ni ??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sayang tak nak ape2 dari abang.. sayang nak baby jew... =D


Haha..dialog sengal kan... 

tapi setakat ini.. hari ini.. aku bahagia.. bahagia punya mak abah.. adik2 dan suami terchenta. aku sayang sangat dengan mereka.
aku tak harap ape2 dalam hidop ni melainkan 
chenta mereka dan rahmat-NYA..



:: nota kaki lagi ::

time kaseh pada suami terchenta. pada mak abah. pada adik2. 
pada kawan2 yang ingat tarikh itu..
ingatan itu akan aku kenang.
pada yang wish kt henpon tu. die aku martabatkan sebagai kawan yg paling setia.



emo..emo..aku terharu..





2 luahan hati..:

awEEN said... [Reply to comment]

befday kite same la kak =)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yeke same..ok gud... nnt ade mase kte bleh sambut same2.. weeee =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...