Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

Bekalan untuk En. Boo Boo


hurmm. aku tinggalkan En. Boo Boo 2ari. sabtu dan ahad.
okey. walaupon aku tinggalkan die. tapi aku tetap sediakan bekalan untuk isi perot die.
aku sediakan secukopnye la untuk die.

taknak die rase kehilangan aku sangat.
nanti die susah ati, aku gak yang susah kan. asyik dok kol 24jam.
baik aku setel ape yang patot sebelom aku tinggal die.

aku penuhkan peti ais. bancuh air siap2.
telor pon aku sediakan.







 memang aku takkan bior die kelaparan. aku wat agar2 nata de coco kat die.




 sebungkus roti. dan yang penting aku tinggalkan seperiuk nasik beserta ayam masak merah.
hehe. lengkapkan. balik keje petang sabtu makan nasik.
sok pagi sarapan nasik gak. sebab aku masak untuk die makan 2kali.



aku memang tak sanggup la nak bagi die makan kat luar. biar le susah sikit pon kan.
tapi aku puas untuk bahagiakan die.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




nota chenta aku. hehe.pesanan istimewa sebelom die tido.
aku letak dalam lipatan selimut die. hihi





 

 


6 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

WOW speacehlss..

Norhidayu Anuar said... [Reply to comment]

aduhhhhhhhhh... qaseh johanna..
untungnyer hubby awak..
siap bekalan awk tinggalkan..
paling kiut nota chenta 2.. nt kalo sye da kawen nk tiru cm awk la.. hehehe.. cane blh x?

qaseh johanna said... [Reply to comment]

apezs :: hehe...untungkan bile kawen ni..?? cpt2 kawen ye..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hidayu :: boleh je..!! ape la sgt yg saye wat ni..bese2 je..uutuk kebahagiaan umah tangga gak kan..kene la penat skit..!!

Norhidayu Anuar said... [Reply to comment]

adehhh.. mmg best ler qaseh joanna..
untung incik hubby..
moga berkekalan smpi syurga ya!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mekaseh cik hidayu..hehe
nanti bile dah kawen..wat lagi baik dr saye taw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...