Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 26, 2011

PENGUMUMAN ! !


mase entri ni mencapap kat blog aku.
aku rase aku on de way balik kampong kat Tepen. Hehe
taw kat mane tu ? sila cari kat gugel okey.

aku mungkin dah separuh perjalanan. cisss poyo je. ntah2 blom kuar umah pon. hehe.
kalu lambat. itu bukan sebab aku ye.
mesti angah yang lambat.
sebab aku balik kampong tumpang die. aku nak kene teman die setel segala pasal die nak tunang bulan depan. nak tempah mini pelamin. nak tempah baju n mekap.
dulang hantaran pon belom berhias lagi.

tu sume keje aku. sebab angah ni takde seni n kesabaran. cecewah.
hihi.
hurmm.. mane En. Boo Boo ? ?
aku terpaksa tinggal die untuk 2hari 1malam ni.
tapi aku dah setel dah pasal makanan die.

nanti aku citer ye kat entri lain. aku sedey gak tinggal die ni.
padahal En. Boo Boo pnye la hepi siap tepuk2 tangan lagi punye suke.
hehe. itu fitnah okey.

okey. tunggu aku balik ye. tata.
 *
*
*
*
*

*
"ABANG DOK UMAH ELOK2 YE. ! TUNGGU SAYANG BALIK ! "



 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...