Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

kaki kecik + comey = setambun



gambo gugel..ihsan jiran sebelah pnye wifi..hihi very d class!!



cutiii  oooo cutii....
bes la dapat cuti ni..amboi..rasa cam tak nak g keje dah..
wah2..kalu ko tak keje..sape nak bg makan anak yg berderet2 tu..??

hehehe..kang tak pasal2 le anak2 kene ngadap catuan makanan..
takmo camtu..cian anak2..

okes..sila berangan..anak kunun..hahaha =D
orang tua2 cakap..dari berangan le kite leh dapat ape yg kite nak..
eh eh eh betoi ka..??
jgn memandai okeh..!!

mmm..sepatotnye cuti2 ni g le wak berjogging ke ape kn..
ni tak...boleh plak aku masak pastu melayan HBO n starmovie dari tadi..
nak wat keje umah pon malas..aiseh..
ape kono dgn ko ni..??

nak plak pepagi lg tadi dah bedal roti canai banjir..
hahaha..memang layan le kan..pastu En. Boo Boo plak g keje..
tinggal sorang2 ni memang le bosan..
nak marhaban meraban le kejenye bile bosan ni..

hai la cik puan..mane la ko tak setambun kan..
makan pastu tgk tv..makan blk..tgk tv..
cukup masa g dapo..masak plak..adusss..!!parah camni..
nak turun kilo ape kejadahnye camni..??

alahai..bangun la..bangun la weh..
jgn le berat bontot..bangun la..ringankan la diri yg sedia berat tu..
wahai hati...gerakkan la pale otak aku ni...
aku kene bangun...yaaa...bangun..

bangun utk masak sebab nak makan.....!!! =p
mengong.. T____T
hahaha




3 luahan hati..:

saya YANA said... [Reply to comment]

hahha... kekadang Yana pon cam tu gak ... hehehhe... malas.... nk dok je... tapi Yana tak ngadap mkanan sambil tengok tv.. Yana ngadapa laptop sambil tengok tv.. tak mkn pon takpe.. ahahha...
adoi.. Yana pon nk turun kilo juga... tapi malas!!

rizwan's sweetheart said... [Reply to comment]

hahaha... fda pon online gune wifi entah dtg dpd umah mana... :)) fda taknak turun kilo.. fda nak tambah kilo... banyak2... ada cara?

qaseh johanna said... [Reply to comment]

fda :: aik..nak tambah kilo?? xyah la...camtu pon dah cun dah..hehe tp klu nak gak..mkn la bnyk2 !!

yana :: xyah wak trn kilo..dah slim river dah tu..kng tinggal tulang dgn kulit je..lg parah..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...