Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

kami nak pegi berCHENTA...

Salam Maulidur Rasul.

mmm. sok cuti. cuti. aku sangat suke cuti, bess.. Hehe. Sok kite sume cuti sempena menyambut Maulidur Rasul.

akan ade perarakan. ceramah agama kat area umah aku tu. sume orang di jemput hadir. aku nak pegi gak.

tapi. sok En. Boo Boo cuti. maknanya ni la masa yang kami berdua tunggu kan. nak g jenjalan.

En. Boo Boo ni keje ari2. sabtu keje. ahad keje. sampai aku pon naik bosan. pastu dah malam2 baru nak ajak aku g jenjalan.

Aku tak suke jalan malam2. tak bes. tapi dulu mase tgn syok berchenta, time malam la ko cari kan. oppsss ! ! ! Hehe.

so aku memang dah plan. tapi rase serba salah le gak. sebab orang dok bagi ceramah segala. aku plak nak g jenjalan.

patot ke..?? tapi ni je mase yang aku ade dengan En. Boo Boo.. die susah nak cuti.






Eh.. Eh.. kami bukan nak g mendayung ke hape. takde niat gak la nak g naik bot camtu. takut aku.
kang tenggelam plak. aisshh.

taknak la aku. aku ingat nak g satu tempat tu. yang ade air. kire cam picnic la.

ntah jadi ke tak. sebab En. Boo Boo ni malas sikit nak bangun pagi kalu cuti. tu yang aku sakit ati.

bile dah rembang baru nak ajak kuar. aku plak jenis pantang nak kuar bile dah matahari atas kepala.

hehe. so aku harap kali ni menjadi. kalu En. Boo Boo tak jadi kuar esok. kompom la aku lancarkan...

aku nak lancarkan perang.. aku nak mogok.. aku taknak masak.. nak tengok jadi ape.. tungguuuuu..






0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...