Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

Bekas hantaran :: 70%


pencetus idea :: MAK
tukang reka :: ANGAH
tukang kacau :: ANJE
yang lintang pukang :: AKU

dengan tema hitam + oren
 aku rase ni sesuai dan cukop anggun dgn angah.
even pada mulanya aku lebih prefer hitam + kuning. tapi disebabkan baju tunang tu terlalu meriah.
makanya kami kansel amek pilihan kaler tu.

angah tak wat baju tunang cam aku. die just sewa.
alhamdulillah. selama 2ari 1malam aku balik kampong. tinggalkan 
En. Boo Boo tapi tu tak sia2 okey.
at least aku mampu berjasa pada mak dan angah.

sebanyak 9 bekas plastik untuk letak kueh + manisan.
dan 9 bakul hantaran. berjaya aku dan angah siapkan. dalam tempoh 8jam.
cepat je kan. tapi memang kerja keras le. sampai sakit bontot.
tu pon dah melebihi tempoh perjanjian aku dan En. Boo Boo.
selamat le die memahami.









bakul2 ni angah yang wat. dengan kos bawah 4ratus.
kami dapat 10 bakul, dan 12 bekas plastik.
murah tak ??
so kalu ade sape nak tempah meh la.. aku boleh wat punye.
lagi cantek dari ni pon buleh. tapi upah kene ade la erk..!!







 tu jela yang aku mampu buat. kami tinggalkan kat mak 1bakul buah. 3bekas plastik untuk disetelkan. hehe. sebab mase tu En. Boo Boo dah tanye bile nak balik.
so mak pon cian le kat menantu die yg sorang tu.

mase balik. mak siap bekalkan aku dan angah lagi taw.
masak lemak cili api rebong + babat. babat goreng. ikan pekasam.
perghh.. tetibe aku plak yang terlior ingat lauk mak semalam. hehe


bakal flower gurl kami.




 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...