Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

Gelak depan Komputer Sesorang.. bess!!

Gelak sesorang. tadi aku kene tegor dengan member opis. sebab aku gelak sesorang depan komputer. 

ramai gak yang dapat penyakit camni. bukan aku sorang je okey. so takyah le nak menipu ye. aku taw 

dah. kekadang tanpa kite sedar, benda ni akan jadi gak. bukannye sesaje plan nak gelak sesorang betoi

tak ? skang ni aku dah jarang on9 fb. tapi bile on9 mesti ade la kengkawan yg post status bangang n siol. 

kalu ade yang wat lawak. tak kan le kite tak gelak. betoi tak ? orang camtu lagi la parah dari kes gelak sesorang kan.

Hahaha. kalu ade. korang bantai jela gelak. takde salah kat mane pon. gelak ni dikire terapi gak la.

mmm.. lagi satu kan. kalu dok depan komputer pastu gelak sambil senyum2 sumbing tu ape la sangat kan.

bukan sampai mengilai pon. kalu yang tu yela baru parah. setakat macam aku ni. takde masalah lagi la.

seyes cakap. bende ni bukan pelik pon. kalu dah ko terpacak ngadap komputer tu. memang tak sah le tak ngadap benda yang lucah kelakar.

ade ke yang on9 semata-mata nak baca paper pastu blah. fb tak on9. blog tak update. mane ade.

tak caye... tengok ni.. Hehehe






update blog tu. time opis. haaa... ko ade.. pastu aku blog walking lagi. ade cite bes. aku bantai gelak dulu. Hahaha















7 luahan hati..:

apezs shah said... [Reply to comment]

salam

haha boleh erk gelak depan komputer?
alahai~

qaseh johanna said... [Reply to comment]

boleh je... janji hati senang..hehe tak penah gelak sorg2 ke..??

So Shy Lady (SSL) said... [Reply to comment]

buat kj, buat kj! bos laluuu....heheh
thanx qaseh mtag!
klau ada gmbar ssuai akak join!

Cik SCC said... [Reply to comment]

hahaha..
macam ape yg SCC tulis kt entri semalam kan?
gelak sensorang depan komputer..
haha

Cik SCC said... [Reply to comment]

p/s: Qaseh..
saya tak tahu pun qaseh taruk sy dlm bloglist.
terima kasih byk2 eh..
=)

juelee said... [Reply to comment]

hahah kang org kata ape lak kono gelak sesorang...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

scc :: aah same dgn scc..curi idea sikit..hehe


juelee :: bukan slalu kak..sesekali..

ssl :: jgn mintak boss lalu..kang kantoi plak..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...