Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

Rona Roni Bebola Daging

Sebelom entri ni. aku dah post 2 entri.

skang ni aku nak citer pasal menu semalam. Weee.
seronok je aku rase arini atas sebab2 yg dinyatakan di atas.




semalam berjaya masak. sebelom ni wat spageti bese je.

" makaroni bebola daging "

 tapi aku lagi suke kuah spageti yg selalu aku wat tu. sebab lebih terase 'keLEMBUan'die.
yang ni rase masam je. pastu spesel pon kat meat ball tu.
aku tak gune tomato puri. gune tomato fresh sampai 4biji. yg besa2 penumbuk aku ni ha.
tomato tu. 3biji aku blender. 1biji lagi dadu kasar.

En. Boo Boo pon suke gak. tapi suke kat meat ball tu jela.
En. Boo Boo ni pelik sikit. die ade masalah pemakanan sikit. Hehe. 
sowiiii pecahkan rahsia abang.
die tak bape nak makan cendawan. die makan tapi dalam 2-3 potong je.
masalh betol taw. kalu ikot hati aku. aku nak belah 2 je cendawan tu.

mmm. resepi ni aku amek dari Kak HAna Jipung.
sile la ke sana. pic die lagi tip top meletop dari aku.
 aku punye ni picisan je. tahap nak makan. dah kenyang blah.
haa camtu le lebih kurang. ! ! !


 psst.. saza ko makan tadi sikit mase aku wak bekal.. ape rasenye..??
okey tak ?


 


4 luahan hati..:

Shaza said... [Reply to comment]

okey..leh jual.hihihi...tang kt meatball tu lg mavelesss

qaseh johanna said... [Reply to comment]

amboi saza..laju ko ye..ok2..sila jeleskan DIlLa..kang mst ade minah sentap ni..

die tak dapat rase meatball tu..

Penjejak Mimpi said... [Reply to comment]

as-salam..

salam ziarah..
tak penah makan makaroni tapi kalo tengok dari picture tu.. ermm... yummy yummy... agak menyelerakan....

p/s maybe sy makan mitbol aje kot? hahahaha

qaseh johanna said... [Reply to comment]

time kaseh sbb berkunjung..

hye..rmai btol peminat meatball ni..sy plak lg prfer cikenball..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...