Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

sape la yang ke-100 eh ? ?


malu nak cakap. malu nak bagitaw. orang lain dah beriban2. aku baru puluh2an. Hehe
tapi sebab semangat nak ber'blog' tu berada di tahap tertinggi yakni tahap Dewa-Dewi.
maka.. aku pon terus menaip. tentang apa saja.

hurmm.. pagi ni. setakat post ni aku ada 86 'Rakyat Jelata'.
baru 86. kalu la 'Negeri' ni kene serang. aku harap 'rakyat jelata' ni akan sedia membantu.
jangan la kamu sume meninggalkan 'Raja & Permaisuri' ni berdua saja.

mau kes naya.. siap kuar paper segala.
'Raja & Permaisuri" dianiaya 'Rakyat Jelata' sendiri.
aishhh. tak mungkin. aku taw mereka setia. even mereka lagi otai.
lagi bergaya. lagi macho. lagi kretip.
dari KAMI berdua.

 sekarang ni.. aku tengah menunggu sape yang ke-100..
aku akan terus menunggu. tapi jangan la hampakan aku. jangan biar aku kaciwa.
kerana menunggu terlalu lama.
sob.. sob.. sob..


 psstt.. awat tak taw..dari pagi tadi dok emo ja..dok ingat kesah En.Boo Boo..



 


5 luahan hati..:

Lida Rahim said... [Reply to comment]

ehem saya yang ke 87.. huhu tak sempat masuk list QJ..

pasal HB tu, senang jer, tak sampai sengah jam pon.. ikut jer apa yg saya tepek tu...

jom HB! hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ala axelida...tak sempat masuk list ni.. hehe

mase tgh naip post ni.. axelida jd follower..

nway tenkiu ye..

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

tak lama ag seratus la tu kak! Don't worry. SApa habaq tak canggih habaq mai? canggih la ni. Sarah pon merangkak-rangkak ke 100. ni baru 100 org laen da beribu ribu...hukhukhuk

qaseh johanna said... [Reply to comment]

sarah merangkak takpe la gak..akak ni dah meniarap, melongsor bagai...hehe

♥ MiSs WuNny ♥ said... [Reply to comment]

whi permaisuri,wlupn cy y ke-90..cy tetap berbangga berada dlm 'negeri' ini..hahaha

btw,thx follow..hope sudi amek adiah ni ye..

http://whoseqasehhazrie.blogspot.com/2011/02/little-present-for-you.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...