Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

Tahniah.. anda menang kereta =D




macam tak percaya plak..
wah..!!
tak taw nak tulis ape.
terkedu. terkelu.
aku menang kontes.
aku menang kontes.
yg paling aku terharu sebab tu kontes pertama yg aku join.
pastu terus menang. sangat tak percaya.


aku siap tekan 2-3kali lagi punya nak pastikan betol ke tu ADALAH aku..
Alhamdulillah.. mekaseh Mr. Money.
memang i lap u lah..
ececeh.

:: nota kaki ::
 terus rasa bahagia. rasa dunia ni aku punya. Hehe
 maklum le kemenangan pertama untuk kontes yg pertama.




 

8 luahan hati..:

Cik SCC said... [Reply to comment]

wahhhhhhh

tahniah eh qaseh !!

SCC da beriban masuk contest tp xpenah mnang pown..huhuhu

qaseh johanna said... [Reply to comment]

scc...xpe2..nnt ade la tu..mne taw lg hebat adiahnye..

hehe..rezeki awal thn..

Pakwang said... [Reply to comment]

Tahniah ea.... tapi cmne boleh x perasan pulak?
klu x nak bagi kat orang lain dah. hehehe...
tunggu pengeposan adiahnye nanti. hehe

-✿ Ayu ✿- said... [Reply to comment]

wah....terujanya...
mmg best kalo menang contest...
tahniah kak Qaseh!!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mr money :: ish..entah le..mmg xprasan lgsg.. mmg dok tertunggu2 bl nk umum pemenang.. mekaseh ye bg menang.. lain kali wat lg..!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ayu.. mekaseh ye..ni kire rezeki thn br la yang..

~PuRpLe BlosSom~ said... [Reply to comment]

huiiyooo!! makan besau ler tghari nii!! agagaggaa.. yess.. mimi bnje!! yeayyy!!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aik...menang kete la...bukan menang duit..
takkan nak g juak spotrim plak..
alaa.. abes la kete baru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...