Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

Kau tipu.. tipu.. tipu aku lagi...

Moning. selamat pagi. chau an.

mmm.. arini aku lambat datang opis. ape kes la KTM wat hal pepagi. sungguh menyakitkan hati.

kalu kuar umah lambat leh terime lagi. ni dah naik tren cam bese. muke suci jew. siap bace Bismillah taw sebelom duduk.

Hahaha. laluan dari stesen Putra ke KL ade masalah. guna laluan sehala jew. so ape lagi..

memang tersangkut2.. tersengguk2 la jawabnye.. aaaisshhh !! kalu ade problem camni. aku mula la rase menci. loya, hangin satu badan dengan KTM.


tren ni la aku naik hari2.. haha



tak penah diorang nak pikir pasal orang yg menggunakan khidmat diorang ni. pikir nak untung ja.

dah le kadang2 takde ekon bagai. abes jadi sauna dalam gerabak tu. tapi idak le aku kurus pon. Hehe

sebelom aku lupe. pagi tadi pekan Rawang bergelap. abes sume lampu2 jalan takde. ape ke hei nye yeop ?

pelik gak aku. sampai stesen Rawang pon gelap gak. selamat le diorang ade generator untuk idopkan lampu kat kaunter n mesin kad tu.

kalu tak. mau silap kire. takpon naik tren free arini. ececeh.. sila jgn berangan. Hehehe




 


 



2 luahan hati..:

Cute MuM said... [Reply to comment]

tajuk yang best..
suami cute mum suka guna ayat tue sekarang...
hehe

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hai cute mum..menjengah lg cute mum ke sini...
mmm ni msti tgh gile tgk raja lawak le ni kn..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...