Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

Jangan Kau Membenci Dia.

Selamat Pagi Cikgu. Hee

Haha.. arini aku hepi sebab En. Boo Boo anta aku ke opis.
so rase macam bleh bernfas dgn lega la kan. takyah nak penat naik tangga. lintas jalan bagai.
sembang2 lbh kurg, ciyum2 sikit. dah sampai dpn opis. Wee. Indahnya dunia ni.

itu kisah aku la kan. bile datang awal. post entri pon awal le kan.
Hehe. tapi tadi sempat jenjalan itik jap.
ape yg aku baca dr sorang blogger amat la mengejutkan.
nape mesti ade perasaan membeci antara blogger.
setiap hasil nukilan kat blog ni adalah rasa hati masing2.
kalu dah cara penulisan die camtu. ape hal plak ko nak kutuk2 die. lantak die la.




yang ko nk bertomoi dgn die nape..?? ade dose ke die dgn ko tu.
eee.. aku mmg le gram sangat. dah ko tak pemes. jgn nak salahkan org plak ye.
die pemes tu hak die even die tulis cam budak drjah SATU pon.
die masuk majalah ke ape. tu rezeki die sebab Allah dah bagi.
jgn la nak berhentam sesame blogger. kalu follower die bace camne? tak terase ke org tu..??

mule2 aku tak paham sape yg die maksudkan. sampai la die ade sebut tentang identiti blogger tu.
" budak bertopi "




:: nota tangan kanan ::
ape nak jadi la dgn dunia skang ni. kalu cara ko menulis macam alim tapi hasil tulisan tu memerli orang. takde maknenye. insaf la wahai saudara.




 


2 luahan hati..:

SaYraH WonDerLanD said... [Reply to comment]

hmm tu yg sarah pon tak paham tu. Kenapa mesti ada benci dalam berblogging nie? BLog seseorang tu luahan rasa hati dia. Pendapat dia. Andai ada kekurangan tegur la dengan cara yg kreatif bukan memaki hamun

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mmm..pandai pon sarah ni..tu le pasal..masalhye yg die kutuk tu blogger kesygn kite sume.

tahap otai dah kot..die tu apela sgt..tetibe tak puas ati dgn otai tu..aishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...