Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 3, 2012

Baju Baru Polkadot



atas permintaan beberapa rakan bloggers. aku gagah tayangkan jugak la.
malu pon ada. itu sebab gambar kasi kecik.
baju ni bukan jenis kain cotton. aku ni spesis besar lain macam.
pakai pulak jenis kain cotton memang nampak keras dan lagi besar la.
jadi untuk keselamatan, kita elak kain2 jenis camtu. hehe.
 baju ni polkadot dia kaler macam2. .
merah ada, biru, kuning, putih, hijau, kuning taik hanjing.
saiz polkadot tu pon berbeza2. besar kecik besar kecik.
dan yang buat aku berkenan dengan baju ni sebab
background dia hitam. . boleh nak tutup malu kalau ketiak basah,
plus nak bagi effect langsing serta merta.
Hehehe. . .


 


6 luahan hati..:

Pen Biru said... [Reply to comment]

suka tgok org pakai polkadot..tp diri sendiri tak minat pulak..heheh

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Lawa!! Suka tengok... =)

chinta... said... [Reply to comment]

cute je qaseh...chinta selai pun xdok lagi..hehhehe

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

ain ada selai belom jahit.. hehehe

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

slalu jumpe polkadot ni yg jenis kain viscose..susah nak gosok..
eh..jeles plak tengok org pakai polkadot..harus cari ni.. tp lepas bersalin la baru leh tempah baju..takut saiz berubah..hehehe..

hotbabes said... [Reply to comment]

dapat pun tgok bju yg diperkatakan tu.. hehe.. cantik sgt2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...