Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 10, 2012

Puncak Gunung Brinchang


Pertama kali sampai atas puncak.
kesian Mr. Waja kena kerja keras Ahad baru ni.
sampai bergegar la bumper semua. letih sungguh dia.
tapi nak buat camna. . kena jugak la kerah kederat
nak bawak 2orang tuan yang terlebih berkilo2 ni. heh. .
 ada la kenangan 2,3keping kat atas sana. .
sebelom sampai tu, merungut2 jugak la sebab risau plus loya.
bila dah sampai, rasa puas sangat.
sejuk pon ia jugak tapi sorry,
takde toilet. . kalau nak kencing celah2 semak tu, silakan lah.




 bila dah sampai pucak. tengok pemandangan yang berkabus tu.
uish. cantiknya. alhamdulillah. berkesempatan lagi 
melihat keindahan ciptaan Tuhan. syukur. .




dari atas tu . . boleh nampak pemandangan CH.
sebab menara Brinchang yang kami naik tu
merupakan menara yang digunakan
untuk melihat anak bulan masa nak puasa atau raya.
jadi bukan satu kerugian la bila dapat stay atas ni . 



gambar berdua takde kat atas tu.
sebab aku naik separuh menara je. takut la weh. 
tangga dia curam sangat. .
silap2 haribulan melangkah, boleh terus lepas bawah. Hihi



 


11 luahan hati..:

Pen Biru said... [Reply to comment]

aisey..i yg dok ulang naik CH beratus kali ni pun tak sempat nak naik gng.brnchg nih

Nur Raihana Abd Rahim said... [Reply to comment]

aku tak pernah smpi lagi atas tuh..takut la aku nak naik.aku ni gayat.kang tak pasal2 aku ter terjun lak.ahaks

::EIDA:: said... [Reply to comment]

Ari tu ida pergi tak dapat naik pun.. sbb bawak parents.. sian pulak kat diaorang.... nampak best je!! *kene pergi lagi CH lah jawabnya.. hihihih*

qaseh johanna said... [Reply to comment]

PB :: try la naik..best jugak la.. even kereta sndri mcm spruh sempot.. hihi

ade gak jmp yg tsadai la, yg tayar bau hangit la..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana :: ko naik je ats tu..xyah naik menara.. aku xnaik sbb takut tgga curam sgt.. bila dh smp ats..sronok taw.. :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

eida :: guna alasan tu utk naik ats k..! smg berjaya.. hihi :))

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

wah, zana sampai CH tp x sampai pun ke situ.. hahahaha..

mana stoberi utk zana?? hhihihihi

chinta... said... [Reply to comment]

wah..chinta xpernah naik pun...adesss..angin CH ngah meniup2 kat muka ni ase..heheh

qaseh johanna said... [Reply to comment]

zana :: wah..tuntut stroberi plak ea.. hihi ada2..nnt nk jamu mata zana la..sbb nk wat trifle mlm ni..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

chinta :: apa lg..ajk la en somi pergi sana..mmg best..nnt ada lg entri pasal CH..tggu k.. :))

Masya said... [Reply to comment]

wahhh hebatnya sampai puncak brincang.. kami dulu pg tdo kat aparment pekan brinchang tu jer.. x sampailah nak naik menara.. dan xtau pun hahahahaha.... apelah sy ni kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...