Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 13, 2012

Lembik, kenyal tapi tak keras !



 benci sesuatu yang lembik, sejuk dan kenyal.
tak kisah apa warna dan saiz sekalipon. sesungguhnya, memang benci.
dulu pernah sekali benda macam tu muncul di opis.
tikus getah. harini, muncul lagi sekor, dari orang yang sama.
aku benci kau sahabat !
 tahap kegelian aku melebihi orang lain.
serius aku tak suka binatang tersebut even pada kejadian plastik sekalipon.
apatah lagi kalau ada pada habitat asalnya. .

pagi2 lagi binatang ni masuk opis, dah kejutkan aku.
boleh pulak binatang ni diletak atas tangan aku.!
memang dapat maki la hendaknya. .
dan untuk harini, aku sentiasa berwaspada dengan segala
benda yang ada disekeliling aku. .
dan aku juga sentiasa memastikan kedudukan koordinat katak tu
berada dalam kejauhan yang selamat !
aku yakin budak2 ni takkan baling sesuka hati sebab
kalau aku menjerit, boleh keluar boss yang dalam
balang kaca tu . .
so kawan. . ada bberannn ke nak baling kat aku .?

 


3 luahan hati..:

Aki said... [Reply to comment]

ha ha ha ha hah a ha ha ha ha ah aha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hah a hahjaha hah ah ah ah ah ha hah aha haha hah ah ah..

chinta... said... [Reply to comment]

eeeiii...tu bukan yg real lagi..kalau yg real ada yg pengsan kat office kang....

Masya said... [Reply to comment]

ni yg getah.. amir anak sy yg realiti.. penakut btl dia dgn katak.. kalau ade katak kat kg kat pintu bilik air.. jangan harap dia nak masuk bilik air tu sorang².. terjerit² dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...