Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

hadiah untuk baby


Aku memang dalam dilema. . sangat !
bulan 7 ni untuk kali pertama aku akan dapat anak saudara
dari sebelah aku. kalau sebelom ni, sebelah En. Boo Boo je.
kalau tak salah, due date 10 Julai.
dan bulan 8, ada lagi sorang, adik En. Boo Boo pulak.
aish. runsing dah nak cari hadiah.


 niat asal nak cari tilam kekabu camni. siap sekali dengan comforter.
tapi mak dah buat tilam ni untuk Angah. siap ada bekam2 lagi.
kalau bagi camni pon okey jugak. selalunya tilam camni
perlu berapa untuk sorang baby.? satu ke dua.?
sebab aku rasa cam comel je set tilam ni.
kalau ada yang berminat, boleh singgah kedai mini kelantan.


kalau yang camni pon okey jugak rasanya. comel je tengok
baby pakai. . kalau dari cara mak tengok perut Angah,
mak cakap, lelaki tapi tak tahu la kalau sebaliknya.
ada ke baby lelaki pakai camni.? Hehe.
gender baby adik ipar aku belom di kenal pasti.
kalau perempuan, boleh tempah camni dari eKa.
*eKa, saya pinjam gambar dari awak !


 dan ini pilihan terakhir aku. kalau ini aku rasa senang sikit.
takyah kira boy or girl, hentam jela.
mungkin kalau nak spesel sikit boleh beli pink or blue.
tapi sesuai ke baby yang baru lahir, kita nak bagi yang ini.?
tak menjadi masalah ke.? 
aku bukan apa, dah bosan dengan baju dan hamper.
macam takde kelainan je.
sebab tu aku mintak idea pada yang sudi.
ada ke yang sudi sumbangkan idea. ? Hehe


 


9 luahan hati..:

fifa said... [Reply to comment]

Budget?Akk suggest baby rocker (google gmbr comel2) price dlm rm100 da dpt yg cntik..xpun baby carrier-google gak gmbr tau..or baby coat,baby playpen pun ok..sbb kalo set baju,bedak2 tu da common kan..pendapat akk je

qaseh johanna said... [Reply to comment]

budget..ciput..mgkin dlm 100-150..mklom la, gaji aunty xbape besa kn.. hihi.. yela kak fifa..baby rocker pon ok..xtrfikir..mklom la blom da ank.. hihi tq kak... :)))

Jahirah said... [Reply to comment]

tu la kalau hamper baby, baju semua tu dah biasa sgt....xpe yg penting ikhlas nak bagikan..:)

fazrulnoor said... [Reply to comment]

dia ni kaya..mst nak up2 je...duit 5 angka la katakan..blah la mie

qaseh johanna said... [Reply to comment]

aishah :: tgh pilih2 adiah la ni..snang tgk2 skrg.. nnt tggl beli je.. mklom la first time nk ada ank buah.. teruja..!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

rul :: kuat merepek..!

Masya said... [Reply to comment]

agak² bajet berpa yer?? kalau saya ada 2 idea satu.. beg serbaguna khas untuk keperluan baby.. bukan apa senang nnt nak guna pg jalan² atau blk kg.. yang ke-2 pulak stroller.. senang lah mak ayah dia nak bwk jalan kan.. kan... tu jerlah idea sy.. lain dr yg lain sikit.. tp kenelah ikut bajet dan kemampuan kt...

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

kalau tanya ain, ain bagi duit je.. kalu budget 100-150 bagi laa dalam sampul banyak tu.. hehe *ain kan malas nak beli brg2.. kalau bagi duit dia leh kumpul buat beli kambing tuk akikah

if not leh belikan dia play gym tuk baby buat main2 tuh.. harga dalam RM80.. mmg laa masa dalam hari dia xleh main.. esok2 3 bulan dah pandai main dah.

or leh gak belikan rockers mcm fifa suggestkan..

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

yunk, zana suka belikan barangan yg baby boleh pakai bila dia dh besar cikit.. sbb kalau hamper tu mmg ramai yg akan bagi..

selalunya, kalau kawan2 zana mmg prefer bagi hamper sbb susah nak tau taste diaorang.. but kalau utk keluarga terdekat, prefer belikn yg boleh baby pakai masa dia dh besar cikit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...