Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 4, 2012

Perintis di Opis


Esok ada hi-tea di opis. sempena keberangkatan keluar boss
aku, En. Jamal dan beberapa orang yang lain.
dan lagi sekali aku di minta jadi tukang
buat sandwich. sebelom ni dah buat, time hi-tea gak.
ini di undang lagi sekali untuk buat menu yang sama.
ada ramai lagi kakak2 kat opis ni yang berkelayakan
dalam bidang masak memasak. tapi aku jugak yang kena.
kalau boleh aku taknak jadi pewaris saka masak memasak kat opis ni.
seksa kot. . bayangkan terhegeh2 bawak lontong naik komuter !
silap2 meniaga terus la sarapan dalam tren tu. Heh
sebenarnya aku dah menolak tapi masih kena buat jugak.
alasan nya.?
" ala. . ko buat sedap. ! "
 tak tahu nak balas apa lagi bila orang cakap camtu. :)



 


9 luahan hati..:

fifa said... [Reply to comment]

Mesti fazrul yg suro ni..haha..jgn terpedaya dgn muke comel dia suro org masak itu ini hahaa..tp yg best nnt mesti dia cite td mimie buat sandwich ssh2 je diorg

Suzie Shazana said... [Reply to comment]

nama aku mana mimie aku pun ada share gak he he..esok kita kene wat special utk fazrul punya he he...

qaseh johanna said... [Reply to comment]

kak fifa..plss.. jgn ckp comel..mggu ni kt opis..kami dh muak dgn juntaian rmbut dia..! asyik main rambut je..nyampah..

mmg dia suh pon tp esok..kami nk letak bawang byk2.. hihi

chinta... said... [Reply to comment]

hehehhe..apa salahnya qaseh ley terus meniaga dalam tren tu...mesti sedap qaseh buat ni kan

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ala nak jugak ko ni sz..kacau betol..

Ryn said... [Reply to comment]

pos la sikit..nak rase..hehehe

QA's ~ mamapapa said... [Reply to comment]

agaknye mmg sedap kot sandwich awk :))

fifa said... [Reply to comment]

Sbb x comel ler kne buat muke comel hehe..ok mie.nnt bg akk sket nk rasa..nyum2

qaseh johanna said... [Reply to comment]

tp dpn kami..dia sj je wat camtu..eh kak fifa.. nnt ada lbh kami bg kat fazrul.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...